ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΗ Mercedes-Benz GLA45 AMG (newsauto)

Συντάκτης:
Κατηγορία: Τελευταία νέα

Βρεθήκαμε στην πανέμορφη Ουγγρική πρωτεύουσα για την παρουσίαση της ανανεωμένης Mercedes GLA. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το νέο μικρό crossover της Mercedes σε δημόσιους δρόμους, στην πίστα του Ουγγαρόρινγκ αλλά και σε απαιτητική off road πίστα.

Αποστολή στη Βουδαπέστη: Τάκης Πουρναράκης

Η GLA φέρει σημαντικές αλλαγές στην εμπρός μάσκα, στους προφυλακτήρες και στα φωτιστικά σώματα όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση. Μικρές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, νέα χρώματα και υλικά στα καθίσματα αλλά και νέας σχεδίασης ζάντες ελαφρού κράματος έχουν βελτιώσει ακόμη περισσότερο την ήδη ξεχωριστή εμφάνιση της GLA. Τα φώτα led είναι πλέον στάνταρ προσφέροντας μια απόχρωση φωτός πολύ κοντά στο φυσικό φως ημέρας.

Συνολικά το crossover της Mercedes έχει θελκτική εμφάνιση, εντυπωσιακές ικανότητες εκτός δρόμου ενώ ταυτόχρονα προσφέρει άνεση εντός της πόλης, σε δρόμους με στροφές ή κακοτεχνίες. Η GLA βγαίνει σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: Στη στάνταρ η ανάρτηση είναι άνετη ενώ αν επιλεγεί η διαμόρφωση off road έχει και 3cm μεγαλύτερη διαδρομή. Υπάρχουν επίσης η AMG Line αλλά και το πακέτο δυναμικού κρατήματος Dynamic Handling.

Στο εσωτερικό μια από τις καινοτομίες για τη GLA είναι η σύνθεση καμερών που προσφέρει ορατότητα 360 μοιρών στην οθόνη πολυμέσων. Επιπλέον ο χώρος αποσκευών ανοίγει ηλεκτρικά πλέον και με μιακίνηση του ποδιού στο κάτω μέρος εφόσον έχεις το κλειδί πάνω σου. Συνολικά υπάρχουν 11 διαφορετικές εκδόσεις της GLA αν συνυπολογίσουμε ταπακέτα εξοπλισμού Style, Urban, AMG Line. Υπάρχει επίσης μια ειδική έκδοση White Art Edition. Εμείς είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την GLA 45 AMG.

Ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο που συνδυάζει εκρηκτικές επιδόσεις, εμφάνιση, μεγαλύτερη άνεση από τις αντίστοιχες εκδόσεις A, CLA κοντολογίς δεν ενέχει κανένα συμβιβασμό. Εφόσον κυνηγάς το χρονόμετρο στην πίστα προφανώς η Α45AMG υπερέχει αεροδυναμικά, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιθανόν να βγάλει χρόνο μερικά δέκατα ταχύτερο.

Αν ξεχάσουμε όμως αυτά τα δέκατα – αλήθεια πόσο ρόλο μπορεί να παίξουν στην καθημερινότητα – τότε η GLA 45 AMG είναι ο κορυφαίος συνδυασμός. Πέρα από την εμφάνιση που ενέχει υποκειμενικό στοιχείο (σ.σ: προσωπικά μας αρέσει η CLA) οφείλουμε να σταθούμε στην άνεση της ανάρτησης παρά το χαρακτήρα του μοντέλου. Ο ιδιοκτήτης της GLA 45 AMG που έχει εκταμιεύσει τουλάχιστον 65.000 για να την αποκτήσει έχει στα χέρια του ένα όχημα που δεν υστερεί πουθενά! Επιδόσεις, εμφάνιση, οικογενειακοί χώροι, άνεση, 4κίνηση, οδική συμπεριφορά αυτή η GLA τα έχει όλα. Η ενδοτικότητα της ανάρτησης και η διέλευση από λακκούβες και ανομοιομορφίες είναι πρωτόγνωρες για αυτοκίνητο τόσο υψηλών επιδόσεων.

Αντίστοιχα οδηγώντας εκτός πίστας την GLA 250 4matic εντυπωσιαστήκαμε από τη διαδρομή της ανάρτησης και την άνεση που απολαμβάναμε χάρη και στο παχύ κάθισμα, παρά το κακοτράχηλο έδαφος. Επίσης μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις ο χρόνος ενεργοποίησης του πίσω διαφορικού αλλά και η ανακατανομή της δύναμης ανάλογα με τη διαθέσιμη πρόσφυση.

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

Ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 381PS με ειδική απόδοση 190.5PS/1lt είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας ευρείας παραγωγής στην ιστορία της αυτοκίνησης. Συνδυάζεται με ένα 7αρι κιβώτιου διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT DCT 7-speed και διαθέτει 5 χαρτογραφήσεις: Comfort, Sport, Sport+, Race, Individual.

Οδηγώντας την GLA 45 AMG η μόνη δυσκολία που αντιμετωπίζεις είναι η συμμόρφωση με τα νόμιμα όρια των δρόμων. Καθότι πιο σημαντικό θέμα από την οδική ασφάλεια δεν υπάρχει, κατευθυνθήκαμε για τα περαιτέρω στην πίστα. Εκεί είχαμε την ευκαιρία βάζοντας το κράνος να κάνουμε μερικούς γρήγορους γύρους με μια Α45AGM ακολουθώντας μια AMG GT-R.

Επιβεβαιώσαμε για άλλη μια φορά το διττό χαρακτήρα αυτού του αυτοκινήτου. Κινείται χωρίς συμβιβασμούς σε δημόσιο δρόμο και με μια τετράδα αγωνιστικά ελαστικά κινείται στην πίστα, πραγματικό καθαρόαιμο χάρη και στο πρόγραμμα Race. Αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων, καταιγιστική επιτάχυνση, κοφτερό ακριβές τιμόνι στην είσοδο της στροφής, κράαααααατημα μέχρι την κορυφή της στροφής, αβίαστη επιτάχυνση χωρίς σπιναρίσματα χάρη και στην 4κίνηση μέχρι την έξοδο και οι γύροι στο Ουγγαρόρινγκ γίνονται παιχνίδι.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο φυσικά, ούτε η επιλογή της συγκεκριμένης πίστας, ούτε και το ξεκίνημα της παρουσίασης με αναφορά στο 1-2 των Χάμιλτον/Ρόσμπεργκ πέρυσι στο Ουγγρικό GP που διεξάγεται στο Ουγγαρόρινγκ όπου βρεθήκαμε για την παρουσίαση.

Αρκετά κοντά στη Βουδαπέστη βρίσκεται και το μεγαλύτερο εντός Ευρώπης/εκτός Γερμανίας εργοστάσιο της Mercedes στο Kecskemet. Εκεί 4000 εργαζόμενοι κατασκευάζουν τις B Class, CLA και CLA Shooting Brake. Θα έχουμε την ευκαιρία ν’ αναφερθούμε στη συγκεκριμένη ξενάγηση σε ξεχωριστό θέμα. Στεκόμαστε μόνο στην πρόθεση της Mercedes να επενδύσει μισό ευρώ ακόμη στο συγκεκριμένο σημείο ώστε να δημιουργηθεί ένα ακόμη εργοστάσιο 2000 θέσεων εργασίας. Αναφέρατε την λέξη ανάπτυξη;

Τεχνικά χαρακτηριστικά GLA 45 AMG
Κινητήρας: 1.991 cc
Ισχύς: 381 PS στις 6.000 rpm
Ροπή: 48,6 kgm από 2.250-5.000 rpm
Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 250 km/h ηλεκτρονικά περιορισμένη
Επιτάχυνση 0-100km/h: 4,4 sec
Μεικτή κατανάλωση (lt/100 km): 11,5 (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 172 gr/km
Βάρος: 1.510 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.424/1.804/1.494 mm
Χώρος αποσκευών: 421 -1235 lt σε διθέσια διαμόρφωση
Τέλη κυκλοφορίας: 421 €

Ακούστε την GLA 45 AMG να επιταχύνει

Πηγή: http://www.newsauto.gr

Πείτε τη γνώμη σας!