ΑΠΟ ΠΟΙΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΚΑΛΙΟ – Σε ποιες τροφές να το βρείτε

Συντάκτης:
Κατηγορία: Υγεία
 

Ο ρόλος του καλίου είναι πολύ σημαντικός για την υγεία του οργανισμού, καθώς η συστηματική κατανάλωση τροφών πλούσιων σε κάλιο, μειώνει κατά 19% τον κίνδυνο εγκεφαλικού και κατά 8% τον κίνδυνο εμφράγματος.

Το συμπέρασμα αυτό προέκυψε μέσω ανασκόπησης 10 διατροφικών μελετών, οι οποίες δημοσιεύτηκαν σε μια περίοδο περίπου 40 χρόνων και στις οποίες συμμετείχαν περίπου 280.000 ενήλικες.

Για να λαμβάνετε την απαραίτητη ποσότητα καλίου φροντίστε να τρόφιμα, όπως σκουρόχρωμα φυλλώδη πράσινα λαχανικά, πατάτες, μπανάνες και εμπλουτισμένα τρόφιμα.

Επίσης μπορείτε να συμπεριλάβετε στη διατροφή σας και άλλες τροφές που είναι καλές πηγές καλίου όπως είναι η σόγια, τα βερίκοκα, τα αβοκάντο, το άπαχο γιαούρτι, ο χυμός από δαμάσκηνα, τα ξερά φασόλια και ο αρακάς.

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

Σημάδια έλλειψης καλίου

Μερικά από τα συνηθισμένα σημάδια έλλειψης καλίου είναι τα εξής:

Πηγή: http://www.altsantiri.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *