GP ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ: POLE ΚΑΙ στο Ιντερλάγκος για τον Hamilton

Συντάκτης:
Κατηγορία: Αθλητικά, Αυτοκίνητο, Κόσμος Ετικέτες:
 

Σε μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών όπου η απειλή βροχής δημιουργούσε διαρκή πίεση σε ομάδες και οδηγούς, ο Lewis Hamilton κατάφερε να πανηγυρίσει την pole position για το Grand Prix Βραζιλίας, που αποτελεί τον εικοστό και προτελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής επιβλήθηκε του μεγάλου του αντιπάλου φέτος, Sebastian Vettel, με τους teammates τους να ακολουθούν. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η πίστα του Ιντελάγκος υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, πιθανότητα βροχής στο 60%, θερμοκρασία αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 40. Το ξεκίνημα του Q1 βρήκε όλους τους οδηγούς να βγαίνουν νωρίς-νωρίς για γύρο ώστε να προλάβουν τον καιρό, απόφαση σοφή καθώς οι πρώτες ψιχάλες άρχισαν περίπου 10 λεπτά πριν το φινάλε.

Με την αντίστροφη μέτρηση στα 3 λεπτά άρχισε να μετατρέπεται σε ελαφριά βροχή, πράγμα που ήταν καθοριστικό για τους χρόνους. Στην κορυφή ο Max Verstappen ήταν ταχύτερος όλων με τις Ferrari να είναι αμφότερες στα 247 χιλιοστά του δευτερολέπτου μακριά.

There’s a bit of a party going on under that Ferrari flag 🙌🥳 #BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/twJI7HTozG

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

— Formula 1 (@F1) November 10, 2018

Στην ουρά όμως έγινε χαμός, καθώς η διαφορά από τον δέκατο-τρίτο έως τον δέκατο ένατο ήταν στα μόλις δύο δέκατα του δευτερολέπτου! Στους χαμένους ήταν ο Carlos Sainz με τη Renault, o Brendon Hartley με τη Scuderia Toro Rosso, οι δύο οδηγοί της Williams και ο Lance Stroll Με τη Williams.

The view from above 🚁👀#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/5kdRvOjOKx

— Formula 1 (@F1) November 10, 2018

Η βροχή δεν εντάθηκε, το ξεκίνημα του Q2 βρήκε όλους να βγαίνουν στην πίστα με σλικ ελαστικά. Οι Ferrari έβαλαν τα soft σε μία κίνηση στρατηγικής την οποία μιμήθηκαν οι Red Bull στην πορεία, μάταια όμως καθώς οι οδηγοί τους δεν βελτίωσαν τις επιδόσεις που είχαν κάνει...(περισσότερα: https://www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.