ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο ROB WHITE της Renault F1 στο NewsAuto

Συντάκτης:
Κατηγορία: Αυτοκίνητο, Οικονομία Ετικέτες:
 

Στο https://www.newsauto.gr διαβάσαμε:

Ταξιδέψαμε στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο Ένστοουν. Μία περιοχή που έγινε ευρέως γνωστή λόγω της σχέσης της με τη Formula 1 καθώς εκεί βρίσκεται η έδρα της αγωνιστικής ομάδας της Renault F1.

Το NewsAuto ήταν το μοναδικό ελληνικό μέσο που βρέθηκε στο άβατο της γαλλικής ομάδας και θα σας παρουσιάσουμε κομμάτι-κομμάτι όσα είδαμε εκεί και όσα είπαμε με ανθρώπους κλειδιά της εμπλοκής της Renault στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αρχής γενομένης από την αποκλειστική συνέντευξη του πολύπειρου τεχνικού, Rob White, στον Πάνο Σεϊτανίδη.

Ο υπεύθυνος λειτουργιών της Renault F1 (όπως είναι ο επίσημος ρόλος του σήμερα) μίλησε για το project F1, τη δέσμευση της γαλλικής εταιρείας να επιστρέψει στην κορυφή αλλά και πως όλα όσα συμβαίνουν σε αυτό τον μαγικό κόσμο, περνάνε «αύριο» στα αυτοκίνητά μας. Και λέει πολλά, ενδιαφέροντα πράγματα…

rob-white-panos640tall

NewsAuto: Όλοι περιμένουν τους νέους κανονισμούς του 2021, στην τελική τους μορφή…

Rob White: Είναι μία διαδικασία που βρίσκεται καιρό σε εξέλιξη και ναι, περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα.

NA: Είστε όμως ικανοποιημένοι απ’ όσα έχουν διαρρεύσει έως τώρα πως θα ισχύσουν, θέλετε κάποιες επιπλέον αλλαγές;

RW: Σε ότι αφορά στη χρονική σειρά, το πρώτο κεφάλαιο έχει να κάνει με τη διακυβέρνηση και όσα αφορούν πιθανά budget caps, την περίμετρο εντός της οποίας θα γίνει όλο αυτό. Το δεύτερο κεφάλαιο έχει να κάνει με τις μονάδες ισχύος και το τρίτο έχει να κάνει με τους τεχνικούς κανονισμούς σχετικά με το σασί. Συμπεριλαμβανομένου και του κομματιού της συζήτησης σχετικά με το ποια μέρη πρέπει να είναι στάνταρ, πια θα μπορούν να τα εξελίσσουν ελεύθερα οι ομάδες. Μέχρι τώρα οι συζητήσεις έχουν πάει καλά, με ενθαρρυντικά αποτελέσματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις ο διάβολος κρύβεται πάντα στις λεπτομέρειες, ειδικά σε ότι αφορά στο τρίτο κεφάλαιο που είναι και το σημαντικότερο για εμάς εδώ στο Ένστοουν.

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

NA: Αυτές οι συζητήσεις δείχνουν να κρατούν για πάντα. Αυτό επηρεάζει την προετοιμασία σας ενόψει των αλλαγών αυτών; Και πότε πιστεύετε πως θα έχουμε την τελική βερσιόν των κανονισμών;

RW: Η ερώτησή σας με γυρνάει στο πρώτο κεφάλαιο που ανέφερα και που έχει να κάνει με την διακυβέρνηση του σπορ. Αυτή η αβεβαιότητα ήταν ανέκαθεν κομμάτι του τοπίου στη Formula 1. Άρα θα μπορούσα να πω ότι η σωστή απάντηση στην ερώτησή σας είναι πως το βιβλίο των κανονισμών δεν είναι ποτέ ολοκληρωμένο. Αλλάζει διαρκώς. Και υποπτεύομαι πως είμαστε ακόμα ένα χρόνο μακριά από τη στιγμή που θα έχουμε οριστικούς, αναλυτικούς κανονισμούς. Δεν συμμετέχω στις συζητήσεις άρα δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά αλλά όποια απόκλιση νομίζω θα αφορά μόνο μερικούς μήνες. Δεν είμαστε μέρες ή εβδομάδες μακριά.

enstone-interviews-a640

NA: Συνήθως όποτε έχουμε μεγάλες αλλαγές των κανονισμών, έχουμε και αλλαγές στις ισορροπίες αλλά και την έναρξη νέων αυτοκρατοριών. Θα μπορεί το 2021 να είναι η χρονιά στην οποία θα μπορεί να αρχίσει μία νέα κυριαρχία της Renault;

RW: Προφανώς οι αλλαγές κανονισμών αποτελούν μία πολύ καλή ευκαιρία και είμαι σίγουρος πως ως τέτοια θα την αντιμετωπίσουν όλες οι ομάδες. Για να βρουν την καινοτομία, να βρουν τη λύση που θα κάνει τη διαφορά ή αν προτιμάτε, την κατάλληλη ερμηνεία των κανονισμών που θα τους επιτρέψει να αποκτήσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Όμως αντίστοιχα, για να είμαι ειλικρινής, αποτελεί και μεγάλο ρίσκο. Γιατί μπορεί να βρει κάποιος άλλος αυτό το πλεονέκτημα. Αλλά και ρίσκο για το σπορ, γιατί αν δεν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα εξ αρχής, δεν θα βρεθεί λύση από μόνη της. Θα χρειαστεί να περάσει χρόνος. Εμείς βλέπουμε τις αλλαγές των κανονισμών ως μία ευκαιρία.

NA: Η ομάδα σας επενδύει πολλά και είδαμε πως το Ένστοουν επιστρέφει σε παλιές καλές εποχές. Θεωρείτε πως έχετε την απαιτούμενη στήριξη από τη Renault, ώστε η ομάδα Formula 1 να κάνει τα απαιτούμενα βήματα προς την κορυφή;

RW: Δεν πρέπει κανείς να κάνει το λάθος και να υποτιμήσει το επίπεδο της δέσμευσης και της θέλησης της Renault , να στηρίξει με κάθε δυνατό τρόπο αυτή την ομάδα, ώστε να έρθουν και τα επιθυμητά αποτελέσματα. Φυσικά δεν πρόκειται για λευκή επιταγή ενώ οι ευθύνες που αυτή συνεπάγεται, είναι μεγάλες. Είμαστε πολύ υπερήφανοι που εκπροσωπούμε τη Renault στην F1 αλλά όλοι μας...(περισσότερα)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.