TEST: PEUGEOT 208 1.2 PureTech GT Line

Συντάκτης:
Κατηγορία: Αυτοκίνητο, Κόσμος Ετικέτες:
 

Στο https://www.newsauto.gr διαβάσαμε:

Το 208 εφοδιάστηκε με τον νέο Euro 6.2 κινητήρα της Peugeot, φόρεσε και τη «στολή» της έκδοσης GT Line και έγινε τόσο σπορ σε εμφάνιση και ευχάριστο στην οδήγηση, που δεν μπορέσαμε να κρατηθούμε και να μη το βγάλουμε εκτός πόλης.

ΔΟΚΙΜΗ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)

Συγκεκριμένα πήραμε τα βουνά, σκαρφαλώσαμε στην Πάρνηθα, βάζοντας πλώρη για τα ορειβατικά καταφύγια. Εξέλιξη αναμενόμενη αν περάσεις λίγο χρόνο με το ανανεωμένο και δυναμικό γαλλικό μοντέλο.

Ας δούμε όμως πρώτα τι το ιδιαίτερο έχει ξεκινώντας από τα… αθέατα. Δηλαδή τον βραβευμένο ως κορυφαίο για το 2018, PureTech 1200άρη κινητήρα, που εναρμονίζεται με τις νέες προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τον τρόπο μέτρηση των εκπομπών ρύπων (προσφέρεται και με 1500άρη BlueHDi). Η 3κύλινδρη μονάδα προσφέρει 110 άλογα αλλά πλέον η μέγιστη ροπή που ορίζεται στα 205 Nm, έρχεται στις 1750 rpm, δηλαδή +250 σε σχέση με πριν.

Παράλληλα, η Peugeot το συνδυάζει πλέον με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, σε ένα πάντρεμα που προσφέρει σβέλτες μετακινήσεις, καθώς ο ροπάτος κινητήρας δίνει όσο πρέπει, όπου πρέπει, ώστε και να ευχαριστιέσαι την οδήγηση αλλά παράλληλα, να μην πονοκεφαλιάζεις για την κατανάλωση.

peugeot-208-gt-line-mytest-d640

Συνδυάστε τα παραπάνω με το καλοστημένο πλαίσιο και θα καταλάβατε γιατί πήραμε… τα βουνά. Μπορεί το «GT» στα λογότυπά του να αφορά κυρίως εμφάνιση (θα τα πούμε κι αυτά, υπομονή!) αλλά για κάποιον που θέλει μικρές «αποδράσεις» από τη βαρετή οδήγηση σε αστικό τοπίο, αποτελεί ιδανική επιλογή. Θέλαμε να το δούμε στα στροφιλίκια, τρωγόμασταν να το πιέσουμε λίγο περισσότερο, είναι βλέπετε όλο και πιο σπάνιο να απολαμβάνεις την οδήγηση – ειδικά σε αυτή την κατηγορία.

Με τιμόνι ακριβές, ανάρτηση τόσο σκληρή ώστε να σε προδιαθέτει να πιέσεις αλλά αντίστοιχα τόσο μαλακή ώστε να μην ταλαιπωρήσεις τα παΐδια σου. Σταθερό πάτημα όσο οι δείκτες των οργάνων παίρνουν την ανιούσα και ελάχιστες κλίσεις στις στροφές. Κι όλα αυτά, με την τιμή της κατανάλωσης να δείχνει συχνά να μην εναρμονίζεται με το πόσο βαθιά πατάς το δεξί σου πόδι στο γκάζι. Όταν δε, κινείσαι χαλαρά, οι τιμές είναι γύρω στα 5 lt/100 km.

peugeot-208-gt-line-mytest-c640

Πήραμε λοιπόν το βουνό κι όσο ανεβαίναμε, τόσο δεν θέλαμε να γυρίσουμε πίσω. Περνώντας το καζίνο, η επόμενη στάση είναι στο περίφημο «Πάρκο των Ψυχών». Μία καλλιτεχνική πινελιά φυσικού χαρακτήρα αφού περιλαμβάνει φτιαγμένες από ξύλο φιγούρες, τοποθετημένες σε ένα σημείο που ισορροπούν αισθητικά την εικόνα του ερειπωμένου κτιρίου του Παλιού Σανατορίου της Πάρνηθας. Οι σμιλεμένοι κορμοί από καμένα δέντρα, δέχθηκαν τη φροντίδα του δασοφύλακα και καλλιτέχνη Σπύρου Ντασιώτη και είναι αφιερωμένοι σε όσους νοσηλεύτηκαν στο Σανατόριο.

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

parko-psixon-b640

Υπάρχει χώρος για στάθμευση και η μεγάλη ατραξιόν είναι τα ελάφια που συχνά κάνουν την εμφάνισή τους. Προσοχή λοιπόν με το αυτοκίνητο και όπως «φωνάζουν» οι φιλοζωικές οργανώσεις, καλό είναι να μην τα ταΐζετε.

parko-psixon-c640tall

Επόμενη στάση, περίπου πέντε λεπτά μακριά, είναι το Καταφύγιο Μπάφι. Ιδανικός χώρος για καφεδάκι με εντυπωσιακή θέα για εμάς που δεν είμαστε φίλοι με τη γυμναστική και το πολύ περπάτημα. Αν πάλι είστε από αυτούς που τους αρέσει το σπορ, θα κάνετε πάρτι. Βέβαια και στις δύο περιπτώσεις, καλό είναι η εξόρμησή σας να μη γίνει Σαββατοκύριακο γιατί συνήθως έχουν κι άλλοι την ίδια ιδέα με εσάς. Και υπάρχουν και καλύτερα πράγματα από μποτιλιάρισμα στην κορυφή της Πάρνηθας.

peugeot-208-gt-line-mytest-e640tall

Το Μπάφι είναι σε υψόμετρο 1161 μέτρα και εκτός από το να αναπνεύσετε καθαρό αέρα χαζεύοντας την Αθήνα με το βλέμμα να φτάνει στη θάλασσα, μπορείτε να ξοδέψετε χρόνο με καφέ ή φαγητό, με σπιτική κουζίνα, χωριάτικες πίττες κτλ.

Από περιέργεια, συνεχίσαμε με το Peugeot 208 GT Line προς το καταφύγιο Φλαμπούρι που είναι ένα τέταρτο πιο μακριά και στέκει σε υψόμετρο 1.158 μέτρων, με θέα που φτάνει από τη μία πλευρά μέχρι την Αίγινα και τον Πόρο κι από την άλλη μέχρι την Εύβοια!

parnitha640

Ευτυχώς το κάναμε με καλοκαιρία γιατί σε αντίθεση με το Μπάφι που παρκάρεις και απλά ανεβαίνεις μία πεντάλεπτη ανηφόρα, το Φλαμπούρι έχει ένα δεκάλεπτο σε χωματόδρομο που μόνο χαλί...(περισσότερα)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.