ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ LAMBORGHINI Urus

Συντάκτης:
Κατηγορία: Αθλητικά, Αυτοκίνητο, Κόσμος Ετικέτες: ,
 

Μετά από δεκαετίες αμφιταλάντευσης και αναβολών, η Lamborghini δημιουργεί επιτέλους ένα SUV που αξίζει μέχρι και τελευταίες δεκάρας τα χρήματα του.

TOY GEORG KARCHER

(Δημοσιεύτηκε στο τεύχος 6 της Eλληνικής έκδοσης του Car Magazine – *Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Είναι ένα κρύο πρωινό στην πίστα του Nardó, στη Νότια Ιταλία. Εκεί με περιμένουν τρεις προ-παραγωγής εκδόσεις της νέας Lamborghini Urus. Η διαδικασία των δοκιμών ξεκινά από το μήκους 6,2 km κομμάτι, όπου θα δούμε διάφορες δοκιμασίες όπως τεστ επιδόσεων και επιταχύνσεων μέχρι σημεία δοκιμών για τις αναρτήσεις, τα φρένα, και τμήματα δρόμου που γεμίζουν τεχνητά με νερό για την πραγματοποίηση αντίστοιχων δοκιμών. Κατόπιν, θα ακολουθήσει η ειδικά διαμορφωμένη εκτός δρόμου πίστα με αμμώδεις και χωμάτινες επιφάνειες, το απαραίτητο μεσημεριανό διάλειμμα και, τέλος, δοκιμές με τη χρήση του launch control.

H Urus, ακόμα και σε καμουφλαρισμένη μορφή, είναι ένα μοναδικής αισθητικής αυτοκίνητο, το οποίο διαθέτει χαρακτηριστικά σημεία που δείχνουν τον τόπο προέλευσής της, κάτι που δεν είχε ο μακρινός του προκάτοχος, LM002, με το εν λόγω μοντέλο να μοιάζει περισσότερο με φορτηγό μεγάλης ισχύος.

CAR003_URUS03

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

Το «καυτό» ιταλικό super-SUV μοιράζεται την πλατφόρμα του Volkswagen Group, με τον κωδικό MLB Evo, που χρησιμοποιεί ήδη η Bentley Bentayga, ενώ ένα σημαντικό κομμάτι των δοκιμών εξέλιξης έχει επικεντρωθεί στην αισθητική, στην οδηγική αίσθηση και τον παραγόμενο ήχο, στοιχεία που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι κάθε μοντέλου της Lamborghini. Επίσης, οι τεχνικοί του τμήματος R&D ξόδεψαν εκατοντάδες ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα της φίρμας, με αποτέλεσμα να πετύχουν μείωση του συνολικού βάρους αλλά και αύξηση της παραγόμενης κάθετης δύναμης (downforce), τοποθετώντας πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων, όπως τα πλαϊνά splitter και ο πίσω διαχύτης.

Στο εσωτερικό, κυριαρχούν οι εξαγωνικές εισαγωγές αέρα, οι δερμάτινες και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες και τα μοναδικής σχεδίασης γραφικά. Παρά την κουπέ σχεδίαση της οροφής, η οποία στον προαιρετικό εξοπλισμό είναι κατασκευασμένη από carbon, υπάρχει αρκετός χώρος για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επιβατών. Πάντως, δεδομένης της εμπειρίας της Lamborghini, τα εμπρός καθίσματα στερούνται επαρκούς πλαϊνής στήριξης για τα σώματα οδηγού και συνοδηγού.

CAR003_URUS15

Η έναρξη της διαδικασίας της πρώτης οδήγησης ακολούθησε τα καθιερωμένα βήματα. Πατάω το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, βάζω το κιβώτιο στη χειροκίνητη λειτουργία και η Urus ξεκινά με αργό ρυθμό. Ο πρώτος γύρος είναι απελπιστικά αργός, προσπαθώντας να ζεστάνω τα ελαστικά και τον κινητήρα και να αυξήσω την αυτοπεποίθησή μου. Με το πέσιμο της σημαίας, πιέζω το πόδι μου στο γκάζι, αλλά πάντα με υπομονή, καθώς η χαμηλή θερμοκρασία των εμπρός ελαστικών είναι πολύ πιθανό να προκαλέσει έντονη υποστροφή και να πληγώσει τον εγωισμό του οδηγού.

CAR003_URUS21

Οι φωνές του επίσημου δοκιμαστή της Lamborghini, που έχει αναλάβει τον άχαρο ρόλο του συνοδηγού, ανεβαίνουν σε τονική συχνότητα. «Περίμενε μέχρι το τέλος της κορυφής της καμπής, πάντα με σταθερό γκάζι, και μετά πίεσε όσο μπορείς». Αυτές οι οδηγίες είναι απολύτως αναγκαίες, καθώς η ισχύς των 659 PS και τα 86,6 kgm ροπής δεν αστειεύονται. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι, δευτερόλεπτα μετά την έξοδο της στροφής, η δύναμη είναι τόσο ωμή, σαν γροθιά στο στομάχι, με το ψηφιακό ταχύμετρο να δείχνει 250 km/h λίγο πριν από το τέλος της ευθείας που την ακολουθεί μια γρήγορη δεξιά καμπή, με τον twin-turbo V8 κινητήρα των 4,0 lt να φτάνει στα κόκκινα. Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι ρυθμισμένο σωστά, αν και ακόμη και στην αμιγώς σπορ ρύθμιση υστερεί σε χρόνο αλλαγής των σχέσεων από αντίστοιχης φιλοσοφίας μοντέλα. Με βάση τα λεγόμενα του αρχιμηχανικού Maurizio Reggiani, η Lamborghini Urus είναι το πρώτο μοντέλο που ακολουθεί τη φιλοσοφία «tamburo ergonomics», που σχετίζεται με την τοποθέτηση των ημικυκλικών διακοπτών στην κεντρική κονσόλα.

Στα αριστερά, υπάρχει το σύστημα Anima. που διαθέτει έξι ρυθμίσεις –Strada, Sport, Corsa, Neve, Terra και Sabbia-, ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού αλλά κυρίως του οδοστρώματος. Δεξιά, υπάρχει η επιλογή Ego, με την οποία ο οδηγός εξατομικεύει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως τη λειτουργία του τιμονιού, τη μετάδοση και την ανάρτηση, τα οποία παρουσιάζονται στην κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής....(περισσότερα: https://www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.