ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ Ken Block

Στο https://www.newsauto.gr διαβάσαμε:

«Εις το όνομα του πατρός, του υιού και του… αγωνιστικού πνεύματος», θα μπορούσε να είναι ο τίτλος αυτού του κειμένου. Βλέπετε, η παράδοση που θέλει το μήλο κάτω από τη μηλιά να πέφτει, συνεχίζεται με τους Petter και Oliver Solberg! Ο 17χρονος δίνει την πρώτη του συνέντευξη στην Ελλάδα και ο μπαμπάς φουσκώνει σαν παγώνι από περηφάνια!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΓΙΟΧΑΝΕΣΜΠΟΥΡΓΚ: ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ (instagram.com/SeitanF1)

(Δημοσιεύτηκε στο τεύχος 2 της ελληνικής έκδοσης του Car Magazine – *Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη)

Μεταφέρω αυτούσια τα λόγια του Ken Block, μπαίνοντας στο χώρο που φιλοξενούσε τη συνέντευξη Τύπου ενόψει του Gymkhana GRiD που έλαβε χώρα στη Νότια Αφρική. Ο Αμερικανός στέκεται σε ένα πηγαδάκι οδηγών και αρχίζει να χαιρετά: «Γεια σου πρωταθλητή (αναφερόμενος στον πρωταθλητή του FIA World RallyCross, Johan Kristoffersson), γεια σου πρώην πρωταθλητή (αναφερόμενος στον προκάτοχό του, Mattias Ekstrom), γεια σου μελλοντικέ πρωταθλητή».
Η τελευταία ατάκα αφορούσε έναν μικροκαμωμένο πιτσιρικά, που βλέπει τον κόσμο 2-3 κεφάλια χαμηλότερα από τους προαναφερθέντες. Μόλις 17 ετών, με περίσσιο οδηγικό θράσος αλλά όνομα βαρύ σαν ιστορία. Τον έλεγαν Solberg, Oliver Solberg. Όχι τυχαία, ο Block του χάρισε μερικά δευτερόλεπτα… πλαγιολίσθησης στο πλαίσιο του ολοκαίνουριου Gymkhana 10 το οποίο μπορείτε να απολαύσετε πατώντας εδώ!

Oliver-Solberg-Grid-2017-SouthAfrica-a640

Οικογενειοκρατία
H μικρός έκανε στα τέλη του περασμένου έτους την πρώτη του εμφάνιση στο συγκεκριμένο ετήσιο ραντεβού μερικών εκ των καλύτερων οδηγών στις μεικτές πολεμικές/οδηγικές τέχνες της πλαγιολίσθησης, του burn out και της πιρουέτας με θηρία εκατοντάδων ίππων. Άλλωστε αυτή ήταν και η πρώτη χρονιά υπέρβασης, αφού αγνοώντας τι αναφέρει η ταυτότητά του, πήγε θαρρείς με άγνοια κινδύνου να τα βάλει με μεγάλα αγόρια, στο πλαίσιο του Rally X Nordic. Ένα πρωτάθλημα RallyCross με οδηγούς λυσσασμένους σαν πολεμοχαρείς Βίκινγκ που μάχονται μέχρι τελευταίας σταγόνας της βενζίνης τους για την κατάκτηση της νίκης. Δεν μάσησε. Πανηγύρισε δύο νίκες, με την πρώτη να έρχεται στη μόλις δεύτερη εμφάνισή του. Υπό βροχή, με το χωμάτινο κομμάτι των μεικτών διαδρομών που χρησιμοποιούνται στο θεσμό να μετατρέπεται σε βούρκος. Έκλεισε τη σεζόν δεύτερος, διεκδικώντας μέχρι τον τελευταίο γύρο τον τίτλο. Φέτος έκανε το βήμα παραπάνω. Κατέκτησε τον τίτλο!

RXNordic-2018-Oliver-Solberg-petter-a640

Μιλώντας με τον μπαμπά Petter, του έβαλα εξ αρχής μία πρόκληση. Να προσπαθήσει να μιλάει για τον Oliver χωρίς το χαμόγελό του να φτάνει ως τ’ αυτιά. Απέτυχε.
«Δεν ήταν θεσμός με ανταγωνισμό χαμηλού επιπέδου. Αγωνιζόταν κόντρα στον πρωταθλητή Ευρώπης αλλά και πολλούς άλλους καλούς οδηγούς. Και οι συνθήκες που αντιμετώπισε κερδίζοντας τον πρώτο αγώνα του αγώνα βροχή, μέσα στη λάσπη, έκαναν ειδικά την πρώτη νίκη του αρκετά εντυπωσιακή. Κι αυτό στον δεύτερο μόλις αγώνα του στο θεσμό! Μαθαίνει γρήγορα και από συναισθηματικής πλευράς, ήταν μία δύσκολη ημέρα για εμένα. Ένας μικρός τύπος, βγήκε από το αυτοκίνητο και χοροπηδούσε, ανέβηκε στην οροφή. Ήταν ξεχωριστό», θυμάται ο Petter.

RXNordic-2018-Oliver-Solberg-action-a640

Ίσως τελικά αυτό το χαμόγελο του Τζόκερ να είναι και μία φυσική άμυνα, μία μεθοδολογία για να κρατάει κλειστές τις βρύσες στα μάτια του. Δεν είναι λίγο πράγμα να βλέπεις το παιδί σου να μάχεται σε υψηλό επίπεδο, χαλιναγωγώντας με μαεστρία 500 και βάλε άλογα, πριν καν αποκτήσει δίπλωμα οδήγησης σε δημόσιους δρόμους.  Άλλωστε η εικόνα του Petter να λυγίζει όταν ο μικρός οδηγούσε για πρώτη φορά το Citroen RX της κατηγορίας SuperCar, την οποία εύκολα μπορείτε να βρείτε στην απύθμενη αρχειοθήκη του YouTube, ήταν χαρακτηριστική. Εδώ εγώ κλαίω βλέποντας την κόρη μου να κάνει μπαλέτο, ποιος να αδικήσει τον Solberg Sr για αυτή την αντίδραση;

RXNordic-2018-Oliver-Solberg-petter-b640

Δεν είναι ο πρώτος γιος σπουδαίου οδηγού που πιάνει τιμόνι αγωνιστικού στα χέρια του, σίγουρα δεν θα είναι και ο τελευταίος. Πέραν της κοινότυπης ατάκας σχετικά με τα γονίδια, όταν αυτά τα παιδιά μεγαλώνουν με τέτοιες παραστάσεις, η πορεία τους φαντάζει προδιαγεγραμμένη.
«Ξεκίνησα να οδηγώ από 2 ετών», μου λέει ο μικρός Oliver και με αφήνει άναυδο. «Καθόμουν στην αγκαλιά του μπαμπά μου και είχα…(περισσότερα)

Περνάμε χρόνο με τον δαιμόνιο Ken Block, τον απόλυτο show man των τεσσάρων τροχών και προσπαθούμε να διαπιστώσουμε τελικά τι τρέλα κουβαλάει!

Συνέντευξη στον Πάνο Σεϊτανίδη (Instagram Σίγουρα δεν είναι ούτε ο πιο γρήγορος Όμως ο Ken Block αναπληρώνει όποια υστέρηση σε φυσικό χάρισμα, με αγνή, αφιλτράριστη οδηγική τρέλα Πατάει γκάζι εκεί που οι υπόλοιποι πατούν φρένο, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που συνήθως περιλαμβάνουν στραπατσαρισμένες λαμαρίνες και υπερωρίες για τον φαναρτζή της γειτονιάς του Ίσως να φταίει και ο καπνός που έχει εισπνεύσει όλα αυτά τα χρόνια από τα αμέτρητα καμένα λάστιχα που υπέφεραν στα αυτοκίνητα που οδηγούσε Ίσως αυτό να είναι που τον ωθεί κάθε φορά να ανέβει κι άλλο επίπεδο στην τρέλα, να επιχειρήσει κάτι ακόμα πιο παρανοϊκό Τα Gymkhana αποτελούν μερικά από τα πιο παιγμένα video με θέμα το αυτοκίνητο Έχουν εκατομμύρια views κι ακόμα «γράφουν» Και θα συνεχίσουν να «γράφουν» όσο ο Block διευρύνει τα όρια Της αντοχής του, της λογικής

Τον συνάντησα σε τέσσερις διαφορετικές περιπτώσεις τα τελευταία τρία χρόνια, πέραν από το χρόνο που περάσαμε μιλώντας είχα την ευκαιρία να τον επεξεργαστώ Παρακολουθώντας τον να μιλά στα ΜΜΕ, να κινείται στο φυσικό του χώρο, να συναναστρέφεται με το team του Gymkhana Grid, τους άλλους οδηγούς Το κοινό Και φυσικά τόλμησα να καθίσω στο δεξί του μπάκετ, στο τρομακτικό Hoonicorn To χορτάτο από στεροειδή Mustang του 1965 που τότε έπαιρνε ώθηση από 845 ταπεινά αλογάκια (τώρα έχει φτάσει τα 1400) Οι επόμενες δύο χιλιάδες λέξεις περιλαμβάνουν όσα μου είπε αλλά και όσα κατέγραψα πλάι του

Δείξε μου το ίνδαλμά σου να σου πω ποιος είσαι
Σίγουρα το καμένο καουτσούκ δεν βοηθάει την καθαρότητα της σκέψης αλλά όποια θολούρα του Block σε ότι αφορά στα όρια, έχει άλλη πηγή «Από μικρό παιδί με συνάρπαζαν τα ράλι, η πλαγιολίσθηση των αγωνιστικών, τα άλματα, η ποικιλία στις ειδικές…(περισσότερα: https://www.newsauto.gr)

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.