ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ Kia ProCeed

Συντάκτης:
 

Στο https://www.newsauto.gr διαβάσαμε:

Η δεύτερη γενιά του Audi Q3 έφθασε στην Ελλάδα και εμείς οδηγούμε το νέο και αναβαθμισμένο γερμανικό premium SUV κατά τη διάρκεια της επίσημης δημοσιογραφικής παρουσίασής του στη χώρα μας.

ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ ([email protected])

Με την πρώτη ματιά το νέο Audi Q3 δείχνει πιο σπορ από τον προκάτοχό του, υιοθετώντας ένα πιο δυναμικό εμπρόσθιο μέρος με τονισμένη μάσκα Singleframe, νέα «βράγχια» στις άκρες του προφυλακτήρα, αλλά και πιο μοντέρνα φώτα. Αντίστοιχα στο πίσω μέρος τα φώτα είναι πιο δυναμικά, ενώ έχει τονιστεί η παρουσία του προφυλακτήρα με την προσθήκη ενός νέου διαχύτη.

Συνολικά, στη σχεδίαση του νέου Q3 υπάρχουν πολλά κοινά με αυτά του μεγαλύτερου Audi Q8 – κάτι που από εδώ και πέρα θα ακολουθηθεί σε όλα τα νέα SUV της μάρκας.

Q3a

Περνώντας στο εσωτερικό, εδώ είναι εμφανής ο hi-tech χαρακτήρας του αυτοκινήτου με την παρουσία ψηφιακού πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών (μπορεί να τοποθετηθεί και 12,5 ιντσών), ενώ μια δεύτερη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας (με 8,8 ή 10,1 ίντσες διάμετρο). Ποιοτικά, ο θάλαμος του νέου Audi Q3 προσφέρει υψηλά επίπεδα σε ό,τι αφορά τόσο στην επιλογή των υλικών (αφρώδη σε ένα μεγάλο τμήμα του), όσο και στο φινίρισμα και τη συναρμογή τους.

Audi Q3 (18)

Στους χώρους, οι αυξημένες διαστάσεις (μήκος 4.484 χλστ., +97 χλστ. / πλάτος 1.856 χλστ., +25χλστ. / μεταξόνιο 2.680 χλστ., +77 χλστ.) φροντίζουν ώστε 4 ενήλικες επιβάτες να βρίσκουν με άνεση τη θέση τους στο εσωτερικό του μοντέλου. Επίσης, τα πίσω καθίσματα σύρονται εμπρός/πίσω σε μια διαδρομή 150 χιλιοστών, διαμορφώνοντας έτσι, μαζί και με την ανακλινόμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων, τον όγκο του χώρου αποσκευών από τα 530 έως και τα 675 λίτρα.

Audi Q3 (29)

Πλήρης είναι η γκάμα των κινητήρων του νέου Audi Q3, αφού οι επιλογές ξεκινούν με τον 1.500άρη TFSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Αμέσως μετά ακολουθεί ο 2λιτρος TDI diesel των 150 ίππων με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και έπεται η έκδοσή του με 190 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται ο 2λιτρος TFSI κινητήρας βενζίνης με 230 άλογα. Οι εκδόσεις των 150 ίππων (βενζίνη και diesel) συνδυάζονται με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ οι ισχυρότερες είναι στάνταρ τετρακίνητες, με σύστημα αυτόματης τετρακίνησης Audi quattro.

Q3b

Φυσικά, η Audi προσφέρει στο Q3 μια μεγάλη γκάμα συστημάτων ασφαλείας όπως ενεργό cruise control που ενσωματώνει τις λειτουργίες της ενεργητικής υποβοήθησης ταχύτητας (adaptive speed assist), της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (active lane assist). Επίσης, υπάρχουν και το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (park assist), το σύστημα ελέγχου διασταύρωσης (cross traffic assist), το σύστημα πρόληψης και αποφυγής σύγκρουσης (Audi pre sense front safety system) και άλλα.

Τεχνικά, το νέο Audi Q3 βασίζεται πλέον στη νεότερη MQB πλατφόρμα του Ομίλου VW, μια επιλογή που το πριμοδοτεί με υψηλότερα επίπεδα ακαμψίας και χαμηλότερο βάρος. Κατά τη διάρκεια της ελληνικής παρουσίασης του νέου Audi Q3 οδηγήσαμε την κορυφαία έκδοση με τον 2λιτρο TFSI κινητήρα βενζίνης των 230 ίππων. Το αυτοκίνητο πραγματικά μας εντυπωσίασε με τη συμπεριφορά του στο δρόμο, αφού η γενικότερη λειτουργία της ανάρτησης (με ενεργά αμορτισέρ) εξασφαλίζει κορυφαία ποιότητα κύλισης και άνεσης, ενώ παράλληλα διατηρεί και μια αρκετά ενδιαφέρουσα οδηγική αίσθηση. Η παρουσία της τετρακίνησης quattro φροντίζει ώστε να κρατά σε πολύ υψηλά τα επίπεδα της πρόσφυσης του Q3, ενώ και η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου σε συνδυασμό με τον δυνατό κινητήρα και τα προγράμματα οδήγησης Drive Select, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να εκμεταλλευτεί όλες τις δυνατότητες του συνδυασμού ανάλογα με τον τρόπο οδήγησής του.

Audi Q3 (16)

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

Το νέο Audi Q3 θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας στα τέλη του Ιανουαρίου. Οι τιμές του ξεκινούν από τα 32.900 ευρώ για την έκδοση με τον 1.500άρη TFSI κινητήρα βενζίνης. Το diesel κοστίζει από...(περισσότερα)

Η νέα BMW Σειρά 3 ωθεί στα όρια κάθε αξία με την οποία έχει συνδέσει το όνομά της Είναι πιο πολυτελής, πιο ασφαλής και τεχνολογικά προηγμένη αλλά και πιο ακαταμάχητη οδηγικά από ποτέ

Του ΓΙΑΝΝΗ ΧΑΡΠΙΔΗ

Αναμφίβολα πρόκειται για το διαχρονικά δημοφιλέστερο μοντέλο της BMW. Η Σειρά 3 από την πρώτη κιόλας γενιά της σύνδεσε το όνομά της με το πρότυπο των sport sedan προσφέροντας την ιδανική αναλογία μεταξύ ποιότητας, πολυτέλειας, επιδόσεων και οδηγικής πιστότητας Φθάνοντας σήμερα στην έβδομη γενιά της η 3αρα αναβαθμίζεται σε κάθε επίπεδο όντας ουσιαστικά φτιαγμένη από λευκό χαρτί

Η νέα γενιά G20 βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR της BMW και είναι μεγαλύτερη από κάθε άποψη σε σχέση με την προηγούμενη Η νέα 3άρα είναι 76 χιλιοστά μακρύτερη και 16 χιλιοστά φαρδύτερη ενώ το μεταξόνιο έχει κερδίσει 41 χιλιοστά Την ίδια στιγμή όμως το συνολικό βάρος έχει μειωθεί κατά 55 κιλά σε σχέση με το παρελθόν και το πλαίσιο είναι 25% πιο άκαμπτο Ωστόσο η αύξηση των διαστάσεων δεν έχει επηρεάσει στο παραμικρό τον δυναμισμό της εικόνας που δείχνει πιο μυώδης και αρκετά πιο επιθετική χάρη στην μείωση των προβόλων, την αύξηση του μήκους του καπό με ταυτόχρονη μείωση της μετωπικής επιφάνειας αλλά και λόγω την αρκετά πιο ανάγλυφης αισθητικής Την ίδια στιγμή το εσωτερικό έχει την γνωστή σε όλες τις BMW οδηγοκεντρική διάθεση, ενώ η δεδομένη ποιοτική αποτύπωση έχει αποκτήσει μια ακόμα πιο τονισμένη αίσθηση πολυτέλειας που χαρίζει ο κομψός διάκοσμος, τα προσεγμένα υλικά αλλά και η πινελιά ιδιαιτερότητας που χαρίζει το προηγμένο τεχνολογικό αποτύπωμα

Η νέα Σειρά 3 σε ορισμένους τομείς υπερτερεί ακόμα και από τα μεγαλύτερα μοντέλα της BMW καθώς για παράδειγμα είναι από τις πρώτες που συνοδεύονται από το λειτουργικό iDrive 7.0 και μπορεί να εξοπλιστεί με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων ενώ διαθέτει το πιο προηγμένο σύστημα πολυμέσων της εταιρίας Μεταξύ άλλων το νέο...(περισσότερα: https://www.newsauto.gr)

Στο https://www.newsauto.gr διαβάσαμε:

Στο https://www gr διαβάσαμε:

Η δεύτερη γενιά του Audi Q3 έφθασε στην Ελλάδα και εμείς οδηγούμε το νέο και αναβαθμισμένο γερμανικό premium SUV κατά τη διάρκεια της επίσημης δημοσιογραφικής παρουσίασής του στη χώρα μας

ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ ([email protected])

Με την πρώτη ματιά το νέο Audi Q3 δείχνει πιο σπορ από τον προκάτοχό του, υιοθετώντας ένα πιο δυναμικό εμπρόσθιο μέρος με τονισμένη μάσκα Singleframe, νέα «βράγχια» στις άκρες του προφυλακτήρα, αλλά και πιο μοντέρνα φώτα Αντίστοιχα στο πίσω μέρος τα φώτα είναι πιο δυναμικά, ενώ έχει τονιστεί η παρουσία του προφυλακτήρα με την προσθήκη ενός νέου διαχύτη

Συνολικά, στη σχεδίαση του νέου Q3 υπάρχουν πολλά κοινά με αυτά του μεγαλύτερου Audi Q8 – κάτι που από εδώ και πέρα θα ακολουθηθεί σε όλα τα νέα SUV της μάρκας

Περνώντας στο εσωτερικό, εδώ είναι εμφανής ο hi-tech χαρακτήρας του αυτοκινήτου με την παρουσία ψηφιακού πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ιντσών (μπορεί να τοποθετηθεί και 12,5 ιντσών), ενώ μια δεύτερη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας (με 8,8 ή 10,1 ίντσες διάμετρο)

Στους χώρους, οι αυξημένες διαστάσεις (μήκος 4.484 χλστ., +97 χλστ. / πλάτος 1.856 χλστ., +25χλστ. / μεταξόνιο 2.680 χλστ., +77 χλστ.) φροντίζουν ώστε 4 ενήλικες επιβάτες να βρίσκουν με άνεση τη θέση τους στο εσωτερικό του μοντέλου Επίσης, τα πίσω καθίσματα σύρονται εμπρός/πίσω σε μια διαδρομή 150 χιλιοστών, διαμορφώνοντας έτσι, μαζί και με την ανακλινόμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων, τον όγκο του χώρου αποσκευών από τα 530 έως και τα 675 λίτρα

Πλήρης είναι η γκάμα των κινητήρων του νέου Audi Q3, αφού οι επιλογές ξεκινούν με τον 1.500άρη TFSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων Αμέσως μετά ακολουθεί ο 2λιτρος TDI diesel των 150 ίππων με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και έπεται η έκδοσή...(περισσότερα)

share->share_count); ?>