ΗΡΑΚΛΕΙΟ: ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 25 ετών παιδί που κατάπιε χάπια

Σε κρίσιμη κατάσταση νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του ΠΑΓΝΗ, ένα νήπιο 2,5 ετών από τη Συρία, μετά από κατανάλωση μεγάλης ποσότητας χαπιών, που μπέρδεψε με καραμέλες.

Το παιδί είναι διασωληνωμένο και υποστηρίζεται με μηχανική υποστήριξη, ενώ στο πλευρό του βρίσκονται συνέχεια οι γονείς του που είναι συντετριμμένοι από το ατύχημα.

Στο μεταξύ, αδιευκρίνιστες παραμένουν οι δραστικές ουσίες των χαπιών που κατανάλωσε το αγοράκι και για τον λόγο αυτό αναμένονται τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκε το αγόρι, προκειμένου να ακολουθηθεί το κατάλληλο πρωτόκολλο αντιμετώπισης.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Pinterest
  • (περισσότερα: http://www.ert.gr)

    Πείτε τη γνώμη σας!

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.