ΔΟΚΙΜΗ SUZUKI VITARA 1.0 BoosterJet 2WD

Συντάκτης:
Κατηγορία: Αυτοκίνητο, Πολιτική
 

1 από 26

H αλλαγή φιλοσοφίας και εναρμόνιση με τις σύγχρονες επιταγές των SUV για το Vitara, δεν γίνεται πιο προφανής από το 1.0 BoosterJet. Για πρώτη φορά το διαχρονικό μοντέλο της Suzuki κατεβαίνει στην περιοχή των 1.000 κ.εκ., ενώ ήδη διάγει επιτυχημένο εμπορικό βίο ως δικίνητο.

Δείτε ακόμη: Οδοιπορικό με 5 δημοφιλή SUV/Crossover

Το Vitara βέβαια δεν ξεχνάει τις ρίζες του, προσφέροντας τετρακίνηση από τη βασική του έκδοση και γινόμενο το μοναδικό 1.000άρι 4×4 της αγοράς. Οι περισσότεροι αγοραστές, ωστόσο, βολεύονται με την κίνηση στους εμπρός τροχούς, οπότε κι εμείς δοκιμάζουμε το 2WD που ξεκινάει κάτω από τις 15.990 ευρώ. Η βασική έκδοση GL περιλαμβάνει 7 αερόσακους στον εξοπλισμό, σύστημα εngine Auto Stop Start και Hill Hold συν όλα τα γνωστά κοφμόρ, ενώ η αμέσως επόμενη GL+ της δοκιμής προσθέτει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, αυτόματο κλιματισμό, προβολείς ομίχλης, cruise control και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών. Όλα αυτά για μόλις 1.000 ευρώ παραπάνω από την GL, καθιστώντας ξεκάθαρο ποια έκδοση συμφέρει περισσότερο.

Παραδοσιακό μοτίβο, ποιοτικό εσωτερικό

Διαφημιστική καταχώρηση
Διαφημιστική καταχώρηση

Όπως και στο 1.4 BoosterJet που δοκιμάσαμε πρόσφατα, έτσι και στο μικρότερο «αδερφάκι» του η εμφάνιση ακολουθεί τα κλασικά πρότυπα των SUV. Το Solar Yellow χρώμα, ωστόσο, σε συνδυασμό με την διχρωμία οροφής-κολόνων κυριολεκτικά αναβαθμίζουν το οπτικό πακέτο, προσελκύοντας δυσανάλογα πολλά βλέμματα για Vitara.

Δείτε ακόμα: Με το Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 2WD στα Μέθανα

Στο εσωτερικό συναντάμε το αφρώδες υλικό στο πάνω μέρος του ταμπλό και την πολύ καλή συναρμογή των πλαστικών, στοιχεία που δένουν με τους προσφερόμενους χώρους. Τέσσερις επιβάτες θα χωρέσουν χωρίς πρόβλημα, ενώ και τα 375 λίτρα του πορτμπαγκάζ είναι τιμή άνω του μέσου όρου, ειδικά για SUV που το μήκος του περιορίζεται στα 4.175…

Πηγή: http://www.autogreeknews.gr

share->share_count); ?>