Πηγή

Δευτέρα, 13 Απριλίου 2020, 11:45 πμ

Μελέτη της Ira Media καταγράφει καίριες μεταβολές και σημαντικές ευκαιρίες – ΚΑΡΤΕΣ

Τις μεγάλες αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά αλλά και στη χρήση των Μέσων Ενημέρωσης αναδεικνύει μελέτη της Ira Media. Κάνοντας χρήση διαθέσιμων δεδομένων της αγοράς, αλλά και στοιχείων της εταιρείας, η μελέτη χρησιμοποιεί τέσσερις φάσεις…Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.