Πηγή

Έναν νέο τύπο καταναλωτή, ο οποίος έχει πολύ διαφορετικές προτεραιότητες, δρώντας σε ένα αμιγώς ψηφιακό περιβάλλον, ανέδειξε η πανδημία του COVID-19.

Η υγειονομική κρίση δημιούργησε νέες τάσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς, ενώ ήδη τέσσερις στους δέκα πολίτες πιστεύουν ότι ο τρόπος που ψωνίζουν θα αλλάξει ριζικά, εξαιτίας της πανδημίας. Ταυτόχρονα, η κρίση του…Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.