Πηγή

Οι τέσσερις συστημικές τράπεζες (Πειραιώς, Εθνική, Alpha και Eurobank) είναι από τους βασικούς «αιμοδότες» των ελληνικών ΜΜΕ. «Οι επιλογές τους –σε ποιους θα δώσουν και πόσα– επηρεάζουν καθοριστικά τις δυνατότητες επιβίωσης και ανάπτυξης των επιχειρήσεων ΜΜΕ, διαμορφώνοντας εν τέλει τους συσχετισμούς δυνάμεων στον κλάδο», γράφει στο ρεπορτάζ του το sofokleousin.gr.

Και συνεχίζει, πριν αναφερθεί σε συγκεκριμένα media, στους πρωταθλητές της διαφήμισης: «Από…Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.