Πηγή

Και την προηγούμενη Κυριακή η “Καθημερινή” είχε αναφορά στο θέμα της λίστας με τα ποσά που έλαβαν τα μέσα ενημέρωσης από την καμπάνια των 20 εκατομμυρίων ευρώ  για το “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς” από τον κορονοϊό.

Ανέφερε συγκεκριμένα ότι “όταν το κράτος ξοδεύει χρήματα του Έλληνα φορολογουμένου σε μία διαφημιστική…Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.