Πηγή

Ο κος Σάββας Τορτοπίδης, Chief Information Officer, Διαμαντής Μασούτης Α.Ε

, αναφέρθηκε στην έκρηξη των ΟnLine παραγγελιών που αντιμετώπισαν τα σούπερ μάρκετ: «

Στην Μασούτης, είχαμε ήδη επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Έτσι, η ψηφιακή μας επάρκεια μάς επέτρεψε να εστιάσουμε στην εμπειρία του πελάτη όταν είδαμε τις online παραγγελίες μας να εκτοξεύονται….Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.