Πηγή

Πώς η Cloudevo εκτόξευσε τις ψηφιακές πωλήσεις στη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία σε είδη υγιεινής

Μέχρι εκείνη την περίοδο χρησιμοποιούσε την πλατφόρμα των Google Ads κατά κύριο λόγο για τη δημιουργία brand awareness, και αποστολή της Cloudevo ήταν να τα την μετατρέψει σε ένα performance εργαλείο, του οποίου ο κύριος στόχος θα ήταν η μετρήσιμη Απόδοση της Επένδυσης…Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.