Πηγή

«Ο τηλεοπτικός σταθμός OPEN (Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε.) και η εταιρεία Dimera Media Investments, μοναδική μέτοχός του πρώτου, διαψεύδουν κατηγορηματικά, επιδίδοντας σχετική εξώδικη δήλωση, το απολύτως αναληθές και κακόβουλο άρθρο της εφημερίδας «Παραπολιτικά», που δημοσιεύτηκε στις 31 Οκτωβρίου 2020 στο ένθετο της εφημερίδας «Παραπολιτικά», «Secret», με τίτλο «Πουλάει και το OPEN ως…Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.