Πηγή

Με μια νέα διαφημιστική καμπάνια που επικεντρώνεται στην «ηλεκτροκίνηση που αφορά τους πάντες», η GM επαναπροσδιορίζεται ως η εταιρεία των ηλεκτροκίνητων του μέλλοντος για όλους.

Η καμπάνια που ονομάζεται «Everybody In» («Όλοι μέσα»), έρχεται σε απόλυτη ευθυγράμμιση με την ολοκληρωμένη προσπάθεια για ανανέωση της εικόνας της GM.

Η αρχή έγινε με τον…Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.