Το νέο λογότυπο της Nissan και η εξέλιξή του

Πηγή

Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα ένα νέο απλουστευμένο λογότυπο και ο καθηγητής του πανεπιστημίου της Σορβόννης, David Bihanic, αναλύει την αισθητική του πορεία μέσα στο χρόνο.

Ο καθηγητής Bihanic φαίνεται να εντυπωσιάζεται επειδή λέει ότι ο κύκλος ζωής οποιουδήποτε λογότυπου καταλήγει στην αισθητική απλοποίηση.

«Ένα λογότυπο, για να παραμείνει ισχυρό σημάδι, πρέπει να…Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.