ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΕΡΕΥΝΑ: ΧΩΡΙΣ E-SHOP ΤΟ 60% ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ – ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΙΝΗΤΡΑ

Πηγή

Τι δείχνει έρευνα του ΕΒΕΘ για την ηλεκτρονική παρουσία των καταστημάτων και τη συμμετοχή τους σε διαδικτυακές αγορές και μηχανές αναζήτησης.

Το κόστος και η έλλειψη κατάλληλης γνώσης και ενημέρωσης αναδεικνύονται ως τα σημαντικότερα αντικίνητρα για πολλές επιχειρήσεις, προκειμένου να αναπτύξουν μία επαρκή ηλεκτρονική παρουσία με e-shop και συμμετοχή σε διαδικτυακές…Πηγή

Πείτε τη γνώμη σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.