Η ηθοποιός και συγγραφέας Θεώνη Μπεκιάρη μιλάει στο news.makedonias.gr για τηη ζωή και την καριέρα της στην Ελλάδα και την Αμερική.

Η Θεώνη Μπεκιάρη γεννήθηκε το 1997 στην Αθήνα και ζει στο Λος Άντζελες. Από μικρή θέλησε να ασχοληθεί με την ηθοποιία και τη συγγραφή. Έχει γράψει και ανεβάσει τρία παιδικά θεατρικά έργα. Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις με τη θεατρική ομάδα της Γενναδείου σχολής, καθώς και με το μεικτό θίασο παραπληγικών και κινητικά αναπήρων (του Πανελλαδικού Συνδέσμου Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων – ΠΑΣΥΠΚΑ) και έχει νοηματίσει τραγούδι στη νοηματική. Έχει γράψει βιβλία και δοκίμια, έχει νικήσει ένα πανελλήνιο διαγωνισμό διηγήματος και έχει εκδώσει δύο ποιητικές συλλογές με ψευδώνυμο. 

Έχει κερδίσει το 2010 το πρώτο βραβείο στον Πανελλήνιο παιδικό συγγραφικό διαγωνισμό του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ και το 2ο βραβείο ερωτικού ποιήματος στον 7ο Πανελλήνιο Μαθητικό Λογοτεχνικό διαγωνισμό του Μορφωτικού Ομίλου Πετρούπολης το 2015. 

Επίσης είχε κερδίσει το 2014 το 1ο βραβείο στην κατηγορία μαθητών λυκείου για το video clip της «Η ζωή δεν είναι παιχνίδι» στον 2ο ετήσιο διεθνή μαθητικό – φοιτητικό διαγωνισμό πολυμέσων “Αγωνίζομαι για την οδική ασφάλεια” της Περιφέρειας Κρήτης και του Πανελλήνιου Συλλόγου Αρωγής και Αλληλεγγύης οικογενειών θυμάτων τροχαίων δυστυχημάτων «Ο Άγιος Χριστόφορος».

Η Θεώνη ολοκλήρωσε τις σπουδές της με άριστα στο Τμήμα Θεάτρου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ενώ φοίτησε επίσης το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019 στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης «Ροντίδη». 

Είναι τελειόφοιτος διετούς Προγράμματος Κατάρτισης της Αμερικάνικης Σχολής Δραματικών Τεχνών, στο Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στην Υποκριτική (American Academy of Dramatic Arts’ Professional Training Program in Acting, https://www.aada.edu/). 

Διατηρεί δικό της κανάλι στο YouTube, το “Blend It” , με θεματική τη γευσιγνωσία, το οποίο ενημερώνει σε εβδομαδιαία βάση με νέα βίντεο.

Ζεις και σπουδάζεις στο Los Angeles. Πόσο δύσκολο να σπουδάζεις υποκριτική σε ένα από τα καλύτερα κολέγια υποκριτικής στον κόσμο, στο American Academy of Dramatic Arts του Los Angeles, και μάλιστα εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού? Και τι ρόλο παίζει η online εκπαίδευση σε αυτό?

Το να σπουδάσει κανείς το οτιδήποτε που αγαπά είναι πιστεύω τόσο δύσκολο όσο και εύκολο. Εδώ στην Ακαδημία, αφότου με δέχτηκαν, η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισα και αντιμετωπίζω ακόμα είναι η προφορά μου. Πέρα από αυτό είναι το ψυχικό σθένος για να μπορείς να είσαι μακριά από την οικογένειά σου και να αντέξεις τον φόρτο εργασίας. Αν και ο τελευταίος ενώ είναι πολύς δεν τον νιώθεις αφού είναι από αυτό που αγαπάς! Τα μαθήματα είναι κάθε μέρα για αρκετές ώρες και μετά υπάρχουν πρόβες, αλλά και γραπτές εργασίες. Το καλό με τα μαθήματα είναι ότι οι τάξεις είναι μικρές και έτσι επιτρέπουν την εξατομίκευση της βοήθειας που παίρνεις από τους καθηγητές, οπότε οι όποιες υποκριτικές δυσκολίες γρήγορα ξεπερνιούνται. Ένα άλλο καλό με την Ακαδημία εδώ είναι ότι οι καθηγητές φαίνεται να νοιάζονται πραγματικά για την πρόοδο των μαθητών. Όλοι δουλεύουν και εκτός ωρών της σχολής, χωρίς πληρωμή και είναι πάντα διαθέσιμοι να συναντηθούν μαζί σου για όποια περαιτέρω βοήθεια τυχόν χρειάζεσαι! Όσον αφορά την προφορά, είναι κάτι που αναφέρω με κάθε ευκαιρία γιατί θέλω να ξέρει ο κόσμος από πριν. Δεν είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να ανησυχεί κάποιον που θέλει να σπουδάσει στο εξωτερικό, είναι όμως κάτι που όσο νωρίτερα ασχοληθείς μαζί του τόσο καλύτερα. Όλοι έχουμε προφορά όταν μιλάμε μια άλλη γλώσσα και ενώ σε άλλα επαγγέλματα η προφορά δεν μετράει στην υποκριτική μετράει ως ένα βαθμό. Υπάρχουν μαθήματα για να αποκτήσεις διαφορετικές προφορές ταυτόχρονα με την δική σου, τα οποία όπως προείπα είναι χρονοβόρα οπότε καλό είναι να αρχίσεις όσο πιο νωρίς μπορείς! Οι επαγγελματίες λένε ότι για να αποκτήσεις πραγματικά μια προφορά παίρνει (με δάσκαλο) περίπου πέντε χρόνια. Φυσικά σε μια παραγωγή (ταινία ή σειρά) δεν υπάρχει τόσος χρόνος, αλλά το κόλπο είναι να μάθεις το IPA (international phonetic alphabet – διεθνές φωνητικό αλφάβητο). Αυτό είναι ένα διεθνές αλφάβητο ήχων που αν τους μάθεις ουσιαστικά μαθαίνεις όλους τους ήχους του ανθρώπινου λόγου. Μετά το πιό χρονοβόρο είναι να τους βρεις στο στόμα σου και να ξέρεις που να τους εφαρμόσεις. Γίνεται όμως, και η δική σου προφορά θα είναι πάντα χρήσιμη επίσης, δεν θα την “χάσεις”. Όσον αφορά την εκπαίδευση από το ίντερνετ εν μέσω της πανδημίας, η πρώτη μου αντίδραση ήταν πιστεύω η ίδια με πολλούς άλλους φοιτητές. Ένιωσα πως έχανα ότι ευκαιρία είχα, γιατί πώς είναι δυνατόν να είναι τα μαθήματα υποκριτικής καλά από το ίντερνετ; Επέλεξα να μη σταματήσω τις σπουδές μου και να συνεχίσω, κάτι που δεν μετάνιωσα! Η Ακαδημία μας στήριξε τόσο πνευματικά, όσο και πρακτικά. Δημιούργησαν ένα πρόγραμμα που μας προσέφερε ότι θα είχαμε από κοντά και ακόμη περισσότερα. Σεβάστηκαν τη δυσκολία του να είσαι μπροστά στον υπολογιστή όλη μέρα και μας έδωσαν παραπάνω διαλείμματα χωρίς να μειώσουν τις ώρες, αλλά και εργασίες που δεν θα χρειάζονταν υπολογιστή. Στα μαθήματα ακόμη δεν καθόμαστε απλά στον υπολογιστή! Σηκωνόμαστε και δημιουργούμε τον χώρο μας όπως θα κάναμε και από κοντά. Δουλεύουμε με δύο τρόπους, είτε πιο θεατρικά, είτε πιο κινηματογραφικά. Στην θεατρική προσέγγιση μιλάμε στην οθόνη βλέποντας τους άλλους ηθοποιούς. Στην κινηματογραφική προσέγγιση μιλάμε δεξιά μας ή αριστερά μας, ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθηση στους θεατές ότι όντως κοιταζόμαστε. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα εμείς να παίζουμε κοιτώντας την λάμπα, τον τοίχο μας ή οτιδήποτε έχουμε εκεί. Αυτό μας προετοιμάζει βέβαια για να παίξουμε σε ταινίες όπου θα είμαστε στην αποκαλούμενη green screen! Ακόμη μαθαίνουμε πώς να κάνουμε οντισιόν από το σπίτι. Αυτό ήταν κάτι που συνέβαινε και πριν την πανδημία στον επαγγελματικό χώρο, αλλά ειδικά τώρα τα περισσότερα casting γίνονται έτσι και λέγεται ότι θα συνεχίσουν να είναι από το σπίτι. Ακόμη έχουμε διάφορους πολύ γνωστούς καλεσμένους στις διάφορες εκδηλώσεις της σχολής, οι οποίοι πριν την πανδημία ενδεχομένως δεν θα είχαν τον χρόνο ή την ευκαιρία να έρθουν να μας μιλήσουν, ενώ σήμερα είναι πολύ πιό εύκολο να ανοίξεις την κάμερα και να μιλήσεις από όπου και αν βρίσκεσαι! Μέσα σε όλα αυτά δεν χάνουμε και όλα όσα θα μαθαίναμε πριν από την σχολή! Είμαι πολύ ευχαριστημένη και νιώθω μάλιστα τυχερή καθώς βλέπω και στον επαγγελματικό χώρο ότι έχουμε ένα κάποιο προβάδισμα με αυτές μας τις γνώσεις από πολλούς άλλους που δεν συνέχισαν τις σπουδες τους. Είναι σαν να έχουμε περισσότερα εφόδια τα οποία όντως μας κάνουν να ξεχωρίζουμε στον επαγγελματικό χώρο! Τώρα που όληαυτή η κατάσταση φαίνεται να τελειώνει και τα πράγματα επιστρέφουν από κοντά, νιώθω μόνο ευγνωμοσύνη για αυτή τη σχολή που έχει κερδίσει με πράξεις την εμπιστοσύνη μου ότι πάντα θα φροντίζει για τους φοιτητές της. Η σχολή θα φροντίζει για τους φοιτητές της αλλά και εσύ ο ίδιος δεν πρέπει να αμελήσεις την ψυχική σου υγεία. Στην Ακαδημία λένε, κάνε πολλά αλλά ευχαριστήσου τα κιόλας. Πάρε τον χρόνο σου, κάνε κάτι καλό για εσένα, γιατί αν δεν είσαι εσύ καλά τίποτα από όσα κάνεις δεν γίνεται!

Έχοντας τελειώσει το Τμήμα Θεάτρου του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου, και συνεχίζοντας τις σπουδές σου στην Αμερική, πιστεύεις ότι είναι απαραίτητο σήμερα για τους Έλληνες ηθοποιούς και θεατρολόγους να κυνηγήσουν την εκπαίδευση σε ένα τόσο ψηλό επίπεδο και γιατί;

Όσο ζούμε μαθαίνουμε, και από όπου μπορούμε να συνεχίσουμε να παίρνουμε γνώσεις τόσο το καλύτερο. Η υποκριτική είναι ένα επάγγελμα που μπορείς να πάρεις γνώσεις και εμπειρία από παντού. Έχω φίλους και φίλες που έχουν άλλα πτυχία πριν έρθουν στο American Academy of Dramatic Arts, για παράδειγμα μια φίλη μου έχει πτυχίο σαν μηχανολόγος και master στην επιστήμη τροφίμων. Τώρα σπουδάζει υποκριτική. Η Μαγίμ Μπιάλικ από την πολύ επιτυχημένη σειρά Big Bang Theory έχει σπουδάσει Νευροεπιστήμη. Άλλοι πολύ γνωστοί ηθοποιοί δεν έχουν σπουδάσει τίποτα και ότι έχουν μάθει είναι από την τριβή με το επάγγελμα και την επανάληψη. Όποιο δρόμο και αν ακολουθήσει κανείς σημαντικό είναι να συνεχίσει να μαθαίνει και να κρατά το μυαλό του ανοιχτό στο να καταλαβαίνει διαφορετικές ιδέες, καταστάσεις και ανθρώπους. Αυτό δεν σημαίνει πως το να σπουδάσεις αυτό που τελικά θέλεις να κάνεις, στην περίπτωσή μου υποκριτική και θεατρικές σπουδές δεν είναι σωστό. Συνεχίζω τις σπουδές μου γιατί δεν έχω τελειώσει να μαθαίνω ακόμα και δεν νομίζω ότι θα σταματήσω να μαθαίνω ποτέ. Καθηγητές λόγου στη σχολή εδώ, που έχουν δουλέψει με ηθοποιούς όπως η Μέριλ Στρίπ μας μετέφεραν πως στο σετ μιας ταινίας που συνεργάστηκαν μαζί της, η καταξιωμένη αυτή ηθοποιός φερόταν σαν κάθε άλλο μαθητή για να καταφέρει να κάνει την προφορά που της διδασκόταν. Αυτό είναι που ξεχωρίζει τους επαγγελματίες μας λένε, η συνεχή μαθήτευσή τους. Στη σχολή εδώ μας έχουν δώσει γνώσεις αλλά κυρίως πάρα πολλά εργαλεία για να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε μόνοι μας στη συνέχεια, πώς να αναλύουμε και να αυτοδιδασκόμαστε μια προφορά μόνοι μας, πώς να παραμείνουμε φρέσκοι και σύγχρονοι όταν ερμηνεύουμε κάτι και άλλα πολλά. Όταν σταματήσεις να μαθαίνεις και νομίζεις πως τα έχεις μάθει όλα, τότε είναι που θα ξεπεραστείς και θα “παλιώσεις”. Για αυτό προτείνω ανεπιφύλακτα σε όποιον θέλει να ασχοληθεί με τον χώρο, ή όποιο επάγγελμα τελικά, να μην σταματήσει να μαθαίνει. Αν είναι δυνατόν και στο εξωτερικό για να κερδίσει διαφορετικές ιδέες. Προσωπικά με βοήθησε πάρα πολύ το πτυχίο μου από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο καθώς τώρα έχω μια παραπάνω ευκολία στην ερμηνεία και ανάλυση ενός κειμένου που θα κληθώ να παίξω. Ένα πολύ σημαντικό μάθημα που μας έδωσαν εδώ ήταν για το πώς να βρίσκουμε τον εαυτό μας σε ένα ρόλο και είναι το εξής. Υπάρχουν φορές που ο ρόλος που θα καλεστούμε να ενσαρκώσουμε είναι κοντά μας, τον καταλαβαίνουμε εύκολα και είναι εύκολο να τον ενσαρκώσουμε. Άλλες φορές με την πρώτη ματιά θεωρούμε ότι αυτός ο ρόλος είναι μακριά μας, δεν τον καταλαβαίνουμε, δεν συμφωνούμε μαζί του, είναι κόντρα και μακριά από εμάς. Αντί να σταματάμε τον εαυτό μας από την κατανόηση του ρόλου οι καθηγητές μας λένε να πάρουμε μια ανάσα και να πάρουμε τα πράγματα πιό απλά. Όλοι οι άνθρωποι έχουμε μέσα μας όλες τις πιθανές “αποχρώσεις” ανθρώπων. Αν ο ρόλος είναι εκδικητικός πότε νοιώσαμε εκδικητικοί; Μήπως όταν ήμασταν πέντε χρονών και κάποιος μας πήρε το παιχνίδι; Αν ο ρόλος έχει αυτοπεποίθηση πότε έχουμε εμείς αυτοπεποίθηση και ούτω καθεξής. Έτσι πιστεύω και εγώ πως αν προσεγγίζουμε τον κάθε ρόλο με αγάπη, σαν να είναι ο αγαπημένος μας άνθρωπος στη γη θα μπορέσουμε να τον καταλάβουμε. Ακόμα και αν δεν συμφωνούμε με αυτόν θα μπορέσουμε να δείξουμε τα δικά του πιστεύω. Και αν ο ρόλος είναι καταστροφικός για την ανθρώπινη φύση τότε όσο καλύτερα δείξουμε τα πιστεύω του, τόσο περισσότερο θα βοηθήσουμε την ιστορία του έργου να αναδείξει αυτή την καταστροφική του φύση. Πάντα με αγάπη και σεβασμό στην ανθρώπινη φύση. Αυτό είναι αυτό που πιστεύω εγώ βαθύτερα από όλα, πως στα πάντα η αγάπη είναι η απάντηση. Θα άφηνα αυτή την απάντηση με το “απλό” όπου υπάρχει γνώση να είμαστε ανοιχτοί να την λάβουμε, γιατί η ίδια η ζωή τελικά είναι μεγάλο σχολείο.

Συχνά, μέσα από δύσκολες καταστάσεις και αντιξοότητες δημιουργούνται ευκαιρίες; Πιστεύεις ότι οι συγκεκριμένες συνθήκες που δημιουργήθηκαν με τα lockdowns της πανδημίας μπορούν να αποτελέσουν ευκαιρία για όσους ασχολούνται με την υποκριτική, να αλλάξουν πράγματα, να ανοίξουν δρόμοι;

Το πιστεύω πραγματικά! Όπως είπα και παραπάνω, ο επαγγελματικός κόσμος είχε ήδη αρχίσει να κινείται πιο ηλεκτρονικά. Οι οντισιόν από μακριά γίνονταν ήδη, κυρίως με το να καταθέτει κανείς selftapes – βίντεο που παίζει τον ρόλο. Εν μέσω κορονοϊού όλες οι οντισιόν γίνονταν με αυτό τον τρόπο, ή μέσω ηλεκτρονικών συναντήσεων. Ακόμη όλες οι πρόβες γίνονταν ηλεκτρονικά, αλλά και πολλές παραστάσεις ή ταινίες. Εγώ πήρα μέρος σε αρκετά πρότζεκτ που οι πρόβες και η παράσταση, ή η ταινία έγιναν ηλεκτρονικά! Και με πολύ καλά αποτελέσματα. Τώρα οι ειδικοί του χώρου πιστεύουν πως αυτό θα συνεχιστεί! Όταν κάνεις οντισιόν για ένα ρόλο, συνήθως υπάρχουν τρεις ή και παραπάνω “γύροι” έως ότου επιλεχθείς. Οι ειδικοί και επαγγελματίες λοιπόν λένε πως τουλάχιστον ο πρώτος γύρος θα γίνεται πλέον ηλεκτρονικά. Αυτό είναι επειδή δεν θα χρειάζεται να βρίσκονται μια ολόκληρη μέρα με τόσους ανθρώπους, οι ηθοποιοί θα έχουν περισσότερη ελευθερία να γυρίσουν την οντισιόν τους μόνοι τους και να την στείλουν, και ακόμη θα μπορούν να δουν όλες αυτές τις οντισιόν με την ησυχία τους και να δεχτούν οντισιόν από ανθρώπους που βρίσκονται σε όλο τον κόσμο! Για παράδειγμα, πριν ακόμη από τον κορονοϊό, ο ηθοποιός Ντάκρε Μοντγκόμερι από την πολύ επιτυχημένη σειρά Stranger Things επιλέχθηκε αφού έστειλε την οντισιόν του από την Αυστραλία! Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε ότι τώρα κάποιος δεν χρειάζεται να είναι στην ίδια πόλη, ή ακόμη και χώρα, με το προτζεκτ για να κάνει οντισιόν για αυτό! Ακόμη εδώ είναι που έρχεται το “κέρδος” μιας κάποιας εμπειρίας με αυτή την κατάσταση, καθώς όσοι το έχουν περάσει ξέρουν ήδη πώς να κάνουν οντισιόν από μακριά καλύτερης ποιότητας! Φυσικά για όποιον δεν έχει αρχίσει δεν υπάρχει πρόβλημα, όλοι από κάπου ξεκινάμε.

Όσα συνέβησαν και συμβαίνουν πρόσφατα στο χώρο του θεάτρου στην Ελλάδα πως πλήττουν το χώρο της υποκριτικής τέχνης; Από την Αμερική όπου σπουδάζεις, ποια είναι η ματιά κάποιας που βρίσκεται σε γεωγραφική απόσταση από αυτά και πως θεωρεί ότι θα εξελιχθεί η κατάσταση αυτή;

Η αλήθεια είναι πως είναι πιο δύσκολο να είμαι γρήγορα ενήμερη για το τι γίνεται στην Ελλάδα από την Αμερική. Προσπαθώ να είμαι όμως όσο περισσότερο μπορώ από φίλους, οικογένεια και άρθρα που βρίσκω στο ίντερνετ. Έχω επίσης το “πλεονέκτημα” να βλέπω και εδώ αντίστοιχα περιστατικά που με θλίβουν πολύ. Από την Ελλάδα με θλίβουν περισσότερο όμως καθώς αυτή είναι η πατρίδα μου. Με χαροποιεί το γεγονός πως υπήρξε τόση κινητοποίηση από τον κόσμο. Με κάνει να νιώθω ότι δεν θα περνάνε πιά τέτοια πράγματα, δεν θα επικρατεί πιά σιωπή. Θέλω το θέατρο, οι τέχνες, αλλά και όλος ο κόσμος τελικά να μην ανέχεται και εν τέλει να μην έχει τέτοιες συμπεριφορές! Αυτό καθώς τις τελευταίες μέρες είδα και άλλο συμβαν, ή μάλλον συμβάντα που είναι παρόμοιας φύσεως και που πάλι με χαροποίησε η κινητοποίηση, αλλά με θλίβει που γίνονται ακόμη. Ακόμη περισσότερο κάποια σχόλια, που ενώ τα περιμένουμε, θλίβουν ακόμα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση “θλίβουν” μοιάζει μικρή λέξη. Όπως έχω ξαναπεί λοιπόν διαφωνώ με το να ρίχνει κανείς ενοχή σε ανθρώπους που πέρασαν κάτι κακό. Ποτέ τα θύματα δεν έχουν ευθύνη για αυτό που τους συνέβη, δεν έκαναν κάτι λάθος, και αυτό που πέρασαν δεν ήταν και ούτε θα είναι ποτέ εντάξει, αλλά οι ίδιοι θα είναι εντάξει! Η κοινωνία μας πρέπει να στέκεται δίπλα να ακούει και να υποστηρίζει αυτούς τους ανθρώπους. Να τους κάνει να νιώθουν άνετα που μίλησαν, να ενθαρρύνει άλλους να μιλήσουν. Πιστεύω πρέπει όλοι να ακούμε περισσότερο πριν εκφέρουμε γνώμη και να θυμόμαστε πως κάτι που εμείς μπορεί να πούμε και δεν θα “αλλάξει” τίποτα ή δεν θα επηρεάσει εμάς, μπορεί να έχει καταστροφικές ψυχικές συνέπειες στους ανθρώπους που βίωσαν αυτό το γεγονός, ή ακόμη και πρακτικές συνέπειες, προτρέποντας άλλους ανθρώπους σε σιωπή.

Ξέρουμε ότι μέσα στην πανδημία αυτό-εκπαιδεύτηκες στο editing, παράγοντας content αλλά και αναλαμβάνοντας συμβόλαια για μοντάζ ταινιών! Πόσο σημαντική είναι η γνώση των τεχνολογιών για τους νέους ηθοποιούς, τους μελλοντικούς σκηνοθέτες και ανθρώπους του θεάτρου και της εικόνας γενικότερα;

Από την συζήτησή μας πριν για τις οντισιόν από μακριά φαίνεται ήδη πόσο σημαντικό είναι! Με το να γνωρίζει κανείς έστω τις βασικές δομές του editing μπορεί να επεξεργαστεί το βίντεο που θα γυρίσει ο ίδιος για να στείλει σε οντισιόν. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα “κρύψει” υποκριτικές ατέλειες, αλλά θα επιτρέψει την βελτίωση του φωτισμού και ενδεχομένως του ήχου, θα επιτρέψει να κόψει κανείς την αρχή και το τέλος του βίντεο όπου ανοίγει ή κλείνει την κάμερα, και να δέσει τις λήψεις του όπως ζητάται από τις οδηγίες που θα του έχουν σταλεί. Πέρα από αυτό, μια πιο βαθιά γνώση editing επιτρέπει να δημιουργήσεις τα δικά σου επαγγελματικά πρότζεκτ καλής παραγωγής! Τις δικές σου ταινίες για παράδειγμα. Αυτό μετράει πολύ για έναν καινούργιο ηθοποιό, καθώς μπορείς να δημιουργήσεις μια, ή και παραπάνω ταινίες, με φίλους – συνεργάτες, που να σας αναδεικνύουν. Αυτό βοηθά ώστε να δημιουργήσεις το δικό σου reel, το οποίο είναι ένα βίντεο βιογραφικό για ηθοποιούς και το οποίο χρειάζεσαι για να κλείσεις οντισιόν και ρόλους. Ακόμη και το reel σου μπορείς να το κάνεις edit μόνος σου, αντί να χρειαστεί να πληρώσεις σε κάποιο στούντιο ή κάποιον επαγγελματία για μία απλή δουλειά. Πέρα από αυτό αυτές οι ταινίες ή μικρότερα ταινιάκια μπορούν να σταλούν σε διαγωνισμούς και να καταλήξεις να κερδίσεις βραβεία. Κάποια από τα δικά μας ταινιάκια είναι αυτή τη στιγμή σε διαγωνισμούς και αναμένουμε! Αν κάποιος δεν ξέρει editing δεν πειράζει, μπορεί πάντα να αρχίσει, ή αρκεί να έχεις κάποιον φίλο που να ξέρει!

Είσαι ταυτόχρονα και youtuber. Πως γεννήθηκε το Blend It, το κανάλι σου στο Youtube, που έχει θέμα τη γευσιγνωσία; Που απευθύνεται και πως θέλεις να εξελιχθεί;

Το blend it ξεκίνησε σαν ένα μέρος όπου θα μπορούσαμε να δείξουμε και να εξερευνήσουμε όλους τους διαφορετικούς πολιτισμούς του κόσμου! Εγώ είμαι Ελληνίδα και ο συμπαρουσιαστής μου Αμερικανός με Κορεάτικες ρίζες. Δεν μένουμε όμως εκεί! Έχουμε επεισόδια με φίλες και συνεργάτιδες από την Κίνα, το Μεξικό και θέλουμε να επεκταθούμε σε όλο τον κόσμο. Ήταν πολύ ωραία μέσω της φιλίας μας να γνωρίζουμε καινούργια (για εμάς) φαγητά, ήθη και έθιμα, αλλά και να δείχνουμε τα δικά μας και έτσι σκεφτήκαμε ότι θα ήταν πολύ ωραίο να τα δείξουμε και στον υπόλοιπο κόσμο. Αυτό που σίγουρα δεν περιμέναμε είναι το να πάρουμε τόση αγάπη και τόσο κοινό από τόσο νωρίς. Τα βίντεό μας έχουν περίπου 1000 με 2000 προβολές αυτούς τους εννιά μήνες που έχουμε ξεκινήσει, κάτι που μας κάνει πολύ χαρούμενους και μας κάνει να θέλουμε να συνεχίσουμε ακόμη πιο πολύ! Ακόμη μπορεί κανείς να βρει ελληνικές παραδόσεις και συνταγές, όπως για το Πάσχα τώρα ανεβάζουμε κάποια βίντεο, αλλά και προσπάθειες μας σε food challenges (προκλήσεις με φαγητό)! Το σημαντικότερο για εμένα είναι που μπορώ να μοιραστώ την αγάπη μου και τις γνώσεις μου για την Ελληνική μας κουλτούρα με τους φίλους αλλά και τους θεατές μας και να γνωρίσω καινούργιες κουλτούρες και συνταγές! Ακόμη έχω την ευχαρίστηση να “αναγκάζομαι” να τρώω το Ελληνικό φαγητό μετά που το φτιάχνουμε εδώ στα ξένα!

Πείτε τη γνώμη σας!