Σούπερ Μάρκετ – Έρευνα: Αύξηση στη ζήτηση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας φέρνουν οι ανατιμήσεις

(Πηγή: thesstoday.gr)

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label) είναι προϊόντα τα οποία έχουν την επωνυμία των σούπερ μάρκετ που βρίσκονται και συνήθως έχουν χαμηλότερη τιμή.

ΠροηγούμενοΕισβολή στην Ουκρανία: Επιπλέον εξοπλισμό με δύο C-130 στέλνει η Ελλάδα

Στην Ierax Analytix τρέξαμε μια έρευνα σε 756 καταναλωτές πανελλαδικά, με θέμα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και στόχο να διερευνήσουμε τη διείσδυσή τους αλλά και τη δυναμική τους στο μέλλον.

Αρχικά λοιπόν, ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι τα προϊόντα που οι καταναλωτές αγοράζουν πιο συχνά από τις ιδιωτικές ετικέτες αφορούν τα τρόφιμα μακράς διάρκειας (45%), τα καθαριστικά (43%) και τα γαλακτοκομικά (37%). Στις τελευταίες θέσεις είναι τα ποτά και… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.