Ποιες μάρκες επέλεξαν οι Έλληνες το Μάρτιο;

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Ο πόλεμος στην Ουκρανία, η έλλειψη πρώτων υλών στα εργοστάσια αλλά και η εκτόξευση των τιμών σε ενέργεια και καύσιμα επηρέασαν και την ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Σε σύνολο 8.473 αυτοκινήτων ποσοστό 51% αφορούσε σε εταιρικές πωλήσεις και το υπόλοιπο 49% σε πωλήσεις λιανικής. Δηλαδή τον Μάρτιο οι εταιρικές πωλήσεις  αποτέλεσαν την «ατμομηχανή» της αγοράς εξαιτίας βέβαια και της έλευσης της άνοιξης όπου οι εταιρείες ενοικιάσεων ετοιμάζονται να επαναλειτουργήσουν και έχουν ήδη πραγματοποιήσει χιλιάδες παραγγελίες νέων ΙΧ.

Πάντως εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως τον Μάρτιο πουλήθηκαν 17 καινούριες Porsche, 1 Bentley, 1 Lamborghini, 3 Maserati και 100 Tesla!

Σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις καταγράφουν πτώση… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.