Πόσο και πώς έχει αλλάξει το «καλάθι της νοικοκυράς» | in.gr

(Πηγή: www.in.gr)

Της Ξανθής Γούναρη

Το πρωτοφανές κύμα ακρίβειας αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες – Τι «θυσιάζουν» τα νοικοκυριά

Ανυπεράσπιστοι μπροστά στα απανωτά κύματα ακρίβειας αισθάνονται οι Έλληνες καταναλωτές, με 6 στους 10 εργαζόμενους να δηλώνουν ότι η άνοδος των τιμών τους έχει οδηγήσει ακόμη και σε μείωση της κατανάλωσης βασικών ειδών διατροφής (έρευνα της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας), ενώ μόνο 3 στα 10 δηλώνουν ότι ψωνίζουν στο σούπερ μάρκετ με βάση ποιοτικά κριτήρια (έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Τα ευάλωτα νοικοκυριά, αλλά και ένα αυξανόμενο τμήμα της μεσαίας τάξης προσπαθούν να βγάλουν πέρα κόβοντας από παντού. Είναι χαρακτηριστικό πως τα «ανώνυμα» προϊόντα (προϊόντα… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.