Η Skroutz επιβεβαιώνει τη μεγάλη διαδικτυακή κομπίνα – 492 καταναλωτές εξαπατήθηκαν

(Πηγή: thesstoday.gr)

Νέα ανακοίνωση σχετικά με τις καταγγελίες των καταναλωτών περί μη ολοκλήρωσης των παραγγελιών τους εξέδωσε η εταιρεία Skroutz.

Οι καταγγελίες των καταναλωτών αφορούν σε αγορές τους από συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα -και συγκεκριμένα το 365 shop – από το οποίο αγόρασαν προϊόντα μέσω του Skroutz, αλλά οι αγορές δεν ολοκληρώθηκαν.

ΠροηγούμενοΖελένσκι: Συμφωνία με «ματωμένο χρήμα» η αγορά ρωσικού πετρελαίου από ευρωπαϊκές χώρες

Αν και προχώρησαν, δηλαδή, στην παραγγελία και την πληρωμή προϊόντων με κάρτα, δεν τα παρέλαβαν ποτέ.

Μετά το πλήθος αντιδράσεων στο Twitter, η εταιρεία ανακοίνωσε τα εξής:

«Αναφορικά με το συμβάν που έχει προκύψει με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, κατάστημα “365shop”,… Πηγή (Πηγή: thesstoday.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.