Tι κρύβεται πίσω από την απλοποίηση των σημάτων των εταιριών;

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία τάση να γίνουν πιο απλά τα σήματα των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Είναι μόδα ή κάτι άλλο;

Tι κρύβεται πίσω από την απλοποίηση των σημάτων των εταιριών;

Το σήμα κάθε εταιρίας είναι η ταυτότητά της και το σημείο αναφοράς της στην παγκόσμια αγορά. Οι αλλαγές δεν είναι σπάνιες στην πορεία των χρόνων, και σήματα μεγάλων εταιρών έχουν εξελιχθεί έτσι ώστε να ακολουθούν την τάση της εποχής και τα αισθητικά δεδομένα που αλλάζουν.

Τα τελευταία χρόνια όμως έχει γίνει εμφανής μία νέα μόδα. Η απλοποίηση των σημάτων των εταιριών, που από τρισδιάστατα και πολύπλοκα γίνονται 2D και χωρίς πολλές σχεδιαστικές πληροφορίες.

Οι… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.