Μειωμένες οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ το α’ τρίμηνο-Τα προϊόντα που… έκοψαν οι καταναλωτές

(Πηγή: thesstoday.gr)

Μπροστά στη λαίλαπα της ακρίβειας οι καταναλωτές μειώνουν ακόμη και τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ, ενώ ταυτόχρονα αναζητούν φθηνότερα προϊόντα για να τα βγάλουν πέρα.

ΠροηγούμενοΕξοικονομώ 2021: Εκδόθηκαν οι αρχικοί πίνακες κατάταξης – Ρεκόρ συμμετοχήςΕπόμενο Σε αναζήτηση κοινής στρατηγικής οι χώρες της ΕΕ απέναντι στον εκβιασμό της Ρωσίας

Το πρώτο τρίμηνο εφέτος, οι πωλήσεις στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) σημείωσαν πτώση σε αξία κατά 1,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, παρά τις αυξήσεις τιμών που πέρασαν στα ράφια των σούπερ μάρκετ όλο αυτό το… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.