Συγκριτική δοκιμή: Ford Puma ST vs Hyundai Kona 1.6T-GDI 7DCT 4WD

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Ο υπερτροφοδοτούμενος 1.6 βενζινοκινητήρας του Kona υιοθετεί τεχνολογία Continuously Variable Valve (Lift-CVVD) που ρυθμίζει τον χρόνο που παραμένουν ανοιχτές οι βαλβίδες. Οταν ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλό εύρος περιστροφής το σύστημα επιτρέπει στις βαλβίδες εισαγωγής να παραμένουν ανοικτές μέχρι τη μέση του χρόνου συμπίεσης. Από εκεί και έπειτα τις κρατάει κλειστές έως το τέλος του χρόνου συμπίεσης. Αυτό βελτιώνει την κατανάλωση. Αντίθετα, όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε υψηλό εύρος, οι βαλβίδες εισαγωγής κλείνουν στην αρχή του χρόνου συμπίεσης ώστε να μεγιστοποιηθεί ο όγκος αέρα που χρησιμοποιείται κατά τη διαδικασία καύσης, βελτιώνοντας τόσο τη ροπή όσο και την επιτάχυνση. Υπό φυσιολογικές… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.