Δοκιμή: Renault Captur Hybrid 1.3 TCe 140 EDC

(Πηγή: www.newsauto.gr)

Το Captur χρησιμοποιεί την αρθρωτή άκαμπτη πλατφόρμα (CMF-B) με νέα τμήματα σε ποσοστό 85%. Λόγω της αρχιτεκτονικής στη δομή επιτεύχθηκε σημαντικός περιορισμός του απόβαρου. Η χρήση νέων υλικών ηχομόνωσης, η βελτιωμένη μόνωση του κινητήρα, η πλήρης επικάλυψη του πατώματος, η εφαρμογή νέου σχεδιασμού για τα στοιχεία επισφράγισης, η προσθήκη ειδικού ηχομονωτικού φιλμ στο παρμπρίζ, το σύστημα διπλού σφραγίσματος στις πόρτες μείωσαν δραστικά τα επίπεδα θορύβου σε ταχύτητες έως 130 km/h. Ο 4κύλινδρος turbo κινητήρας εφοδιάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 12V, κάτι που συνιστά μικρότερο συγκριτικά βάρος σε σχέση με τα καθιερωμένα 48V συστήματα, αλλά και κατασκευαστική απλότητα. Η ήπια υβριδική… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.