Η μεγαλύτερη γκάφα στην ιστορία του παγκόσμιου μάρκετινγκ που εξόργισε καταναλωτές | in.gr

(Πηγή: www.in.gr)

Η Coca Cola το 1985 έκανε ένα παράτολμο εγχείρημα το οποίο λίγο έλειψε να της κοστίσει ακριβά. Αποφάσισε να αλλάξει την κλασσική συνταγή της και να δημιουργήσει πάλι ένα αναψυκτικό cola το οποίο όμως θα είναι πιο γλυκό. Θα ονομαζόταν «New Coke». Και θα έμοιαζε περισσότερο στην Pepsi.

Και όλα αυτά επειδή η αντίπαλος της Pepsi, με την πιο γλυκιά γεύση της είχε αρχίσει να παίρνει σημαντικά μερίδια στην παγκόσμια αγορά. Μάλιστα η καμπάνια της Pepsi με την ονομασία «Pepsi Challenge» σάρωνε, και τόνιζε τη γευστική υπεροχή του αναψυκτικού έναντι της Coca.

Γράψτε το σχόλιό σας

Η 23η Απριλίου του 1985 θα καταγραφεί… Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.