Οι πέντε αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες που έφερε η ακρίβεια

(Πηγή: www.cnn.gr)

Οι πληθωριστικές πιέσεις και η ακρίβεια διαμορφώνουν τις νέες συμπεριφορές των καταναλωτών. ΙΝΤΙΜΕ / ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ ΙΣΜΗΝΗ

Την προηγούμενη διετία ήταν τα περιοριστικά μέτρα της πανδημίας που έφεραν σε πολλές περιπτώσεις ριζικές αλλαγές στις συνήθειες των καταναλωτών, όπως για παράδειγμα η ταχύτατη εξοικείωσή τους με τις online αγορές.

Για ακόμη μία φορά τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές αλλάζουν λόγω συνθηκών τις αγοραστικές τους συνήθειες, προκειμένου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί.

Σήμερα οι πληθωριστικές πιέσεις και η ακρίβεια αποτελούν τους παράγοντες που διαμορφώνουν τις νέες συμπεριφορές των καταναλωτών, κάτι μάλιστα που αναμένεται να συνεχιστεί και το επόμενο διάστημα.

Όπως προκύπτει από σύνολο των ερευνών… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.