Aκρίβεια: Δύσκολο φθινόπωρο «βλέπουν» οι καταναλωτές

(Πηγή: www.cnn.gr)

Το 45% των καταναλωτών εκτιμά ότι το β’ εξάμηνο 2022 οι δαπάνες για λογαριασμούς θα είναι αυξημένες. ΙΝΤΙΜΕ

Περισσότερα έξοδα για λογαριασμούς και λιγότερα για αγορές εκτιμούν ότι θα έχουν και το δεύτερο εξάμηνο του 2022 οι Έλληνες καταναλωτές.

Η ακρίβεια και οι συνεχείς ανατιμήσεις σχεδόν στο σύνολο των προϊόντων και υπηρεσιών που σχετίζονται με την άνοδο τους κόστους ενέργειας πιέζουν ήδη ασφυκτικά τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και οδήγησαν σε νέες καταναλωτικές συμπεριφορές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022. Συνήθειες που αναμένεται να συνεχιστούν και μάλιστα με μεγαλύτερη ένταση και στο υπόλοιπο του έτους.

Ενδεικτικά είναι τα στοιχεία της έρευνας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων & Λιανικής… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.