Άνοια: Τι ώρα πρέπει να κοιμάστε και να ξυπνάτε και πόσες ώρες για να μειώσετε τον κίνδυνο

Κινέζοι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Shandong, διαπίστωσαν ότι οι άνω των 60 ετών που πήγαιναν για ύπνο πριν από τις 9 μ.μ. κάθε βράδυ και κοιμόντουσαν περισσότερες από οκτώ ώρες κατά μέσο όρο, είχαν αυξημένο κίνδυνο να αναπτύξουν άνοια σε σχέση με τους συνομηλίκους τους που κοιμόντουσαν λιγότερο και έμεναν ξύπνιοι μέχρι αργά το βράδυ.

Άνοια: Τι ώρα πρέπει να κοιμάστε και να ξυπνάτε και πόσες ώρες για να μειώσετε τον κίνδυνο

Οι ηλικιωμένοι που πηγαίνουν για ύπνο νωρίς και κοιμούνται πολλές ώρες, κινδυνεύουν περισσότερο από άνοια, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Ενώ ο ποιοτικός ύπνος συνήθως συνδέεται με την καλή υγεία του εγκεφάλου,… (Πηγή: www.gossip-tv.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.