Το νέο λογότυπο της Citroen

Στο πνεύμα της μίνιμαλ κουλτούρας που διέπει την ηλεκτροκίνηση η γαλλική εταιρία προχωρά στον επανασχεδιασμό του λογότυπου της.

Μία πρώτη γεύση από το νέο λογότυπο της Citroen είχαμε πάρει ήδη από το πρωτότυπο Citroen 19_19 που σχεδιαστικά παραπέμπει στις ρίζες της μάρκας που ξεκινά από το 1919.

Παρόλο που το πρώτο σήμα της μάρκας -πριν από 103 χρόνια- είχε το ναυτικό μπλε και το κίτρινο, το νέο λογότυπο θα έχει μία εξίσου απέριττη και αλλά μονόχρωμη απόχρωση.

Η οποία στα ψηφιακά και έντυπα μέσα θα έχει  μία απαλή απόχρωση του μπλε ώστε να συνάδει με τη «καθαρότητα» της ηλεκτροκίνησης. Πάντως, είναι εμφανές πως… (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.