Χαλκιδική: Ποιος είναι ο «εγκέφαλος» της «Καμόρα»

Τα τελευταία τριάντα χρόνια η Χαλκιδική «μεγάλωσε». Ξέφυγε από την μόνιμη επωδό ημών των Θεσσαλονικέων ως «δεύτερο σπίτι» γιατί σαν κι αυτήν «δεν έχει».

Από ένα πανέμορφο πλην παρθένο μέρος που αποτελούσε τη σύγχρονη Εδέμ, ειδικώς των μη προνομιούχων γεωγραφικά, βορειοελλαδιτών λόγω δύσκολης προσβασιμότητας στα κυκλαδίτικα νησιά, αλλά και των Βαλκάνιων, «μεταμορφώθηκε» σε υπολογίσιμο τουριστικό μέγεθος ισχυροποιώντας το διεθνές brand της.

χορηγός επικοινωνίας

Μεγάλοι Όμιλοι του εξωτερικού επένδυσαν ξενοδοχειακές μονάδες εκατοντάδων εκατομμυρίων, άρχισε να καλλιεργείται ακόμη και στους αστέρες του Χόλιγουντ η αίσθηση μιας μοναδικής εμπειρίας, έως και ο θεϊκός Μάικλ Τζόρνταν την επισκέφθηκε.

Κι αντί, όσοι παρήλασαν σε θέσεις ευθύνης κατά πρώτο λόγο… (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.