Τηλεκπαίδευση: Μαθησιακά κενά για έναν στους δύο μαθητές στη διάρκεια των lockdown

Τέσσερις στους πέντε μαθητές ανέφεραν προβλήματα στην εκπαίδευσή τους κατά τη διάρκεια των lockdown, σύμφωνα με μια μεγάλη μελέτη στο Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στα σχολεία.

χορηγός επικοινωνίας

Και σχεδόν οι μισοί μαθητές (45%) υποστηρίζουν ότι δεν κατάφεραν να καλύψουν τα μαθησιακά κενά, ενώ τα σχολεία ήταν κλειστά.

Τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Educational Researcher, έδειξαν ότι η ομοσπονδιακή βοήθεια στις ΗΠΑ δεν ήταν αρκετή για να αντιμετωπίσει τα προβλήματα στην εκπαίδευση των μαθητών ως επίπτωση της πανδημίας.

Η μελέτη του Ηνωμένου Βασιλείου διαπίστωσε ότι οι μαθητές από οικονομικά αδύναμα νοικοκυριά επηρεάστηκαν περισσότερο από κενά στη… (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.