
Τη διαδικασία αναγνώρισης προσώπου, αρχικά, τη γνωρίσαμε ως μια μέθοδο επιλογής ατόμων και εσχάτως ως μέσο αυθεντικοποίησης και ασφάλειας. Όμως, η Abarth τη χρησιμοποίησε για έναν άλλο λόγο.
Πολλοί κατασκευαστές σπορ μοντέλων δηλώνουν ότι τα αυτοκίνητά τους προσφέρουν μεγάλη χαρά στον οδηγό. Ωστόσο, αυτή η δήλωση αφενός είναι απολύτως θεωρητική και αφετέρου αφήνει εκτός τα συναισθήματα των συνεπιβατών όταν αυτός που κάθεται πίσω από το τιμόνι θέλει να αποδείξει ότι είναι… παγκόσμιος πρωταθλητής (τουλάχιστον).
Στην Abarth, βρήκαν έναν τρόπο να κάνουν μετρήσιμη τη χαρά ή καλύτερα τα συναισθήματα που νοιώθουν ο οδηγός και ο συνεπιβάτης ενός σπορ οχήματος όταν αυτό κινείται με… (Πηγή: www.newsauto.gr)