Για έβδομη συνεχή χρονιά, η Mercedes-Benz διατηρεί τη θέση της ως η μόνη ευρωπαϊκή μάρκα και η μοναδική μάρκα πολυτελείας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στο top 10 των 100 «Καλύτερων Παγκόσμιων Εμπορικών Σημάτων».
Η Mercedes-Benz παραμένει η πιο πολύτιμη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων
Στη φετινή κατάταξη της διάσημης αμερικανικής εταιρείας συμβούλων Interbrand, η μάρκα με το αστέρι βρίσκεται για άλλη μια φορά, παραμένοντας αμετάβλητη από το 2018, στην όγδοη θέση – Η αξία της εμπορικής επωνυμίας αυξήθηκε κατά 10% στα 56,103 δισεκατομμύρια δολάρια από το 2021.
Η Mercedes-Benz αύξησε την αξία του εμβληματικού της εμπορικού σήματος κατά 10% τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με την… (Πηγή: www.newsauto.gr)