To Renault Group περνά στην εποχή του Metaverse

Το Renault Group πραγματοποιεί ένα ακόμη βήμα προς τον ψηφιακό του μετασχηματισμό, παρουσιάζοντας το πρώτο του βιομηχανικό Metaverse.

Αυτό βασίζεται σε 4 άξονες: τη μαζική συλλογή δεδομένων, τις διαδικασίες ψηφιακών κλώνων (digital twins), τη διασύνδεση του οικοσυστήματος της εφοδιαστικής αλυσίδας και μία σειρά προηγμένων τεχνολογιών.

Μέχρι το 2025, το Metaverse θα αποφέρει οικονομικό όφελος της τάξης των 320 εκατομμυρίων ευρώ, συν 260 εκατομμύρια από εξοικονόμηση στον τομέα των αποθεμάτων, 60% μείωση στο χρόνο παράδοσης των οχημάτων, 50% μείωση του αποτυπώματος άνθρακα από τη βιομηχανική παραγωγή των οχημάτων, καθώς και 60% μείωση στο κόστος των Εγγυήσεων του Group Renault.

Οι 4 άξονες του Βιομηχανικού… (Πηγή: www.newsauto.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.