Ακρίβεια: Τα τρόφιμα που καίνε

Οι πρακτικές μάρκετινγκ δεν κρύβουν τη σκληρή για τα νοικοκυριά πραγματικότητα

Ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνης Γεωργιάδης… κεντά βελονιά τη βελονιά την πρωτοβουλία για το «καλάθι του νοικοκυριού», έτσι κάτι να γίνεται για να έχουμε μια είδηση καθημερινά στην τηλεόραση να τραβά την προσοχή του κόσμου, είτε αυτή αφορά τις ανακοινώσεις για τα «καλάθια» της κάθε επόμενης εβδομάδας είτε τις περιοδείες του υπουργού με κάμερες στα σουπερμάρκετ ή τη νομοθεσία για τα «ευδιάκριτα ταμπελάκια» στα προϊόντα που κάθε αλυσίδα βάζει στο δικό της «καλάθι του νοικοκυριού».

Οσοι μάλιστα άκουσαν τον Αδωνη την περασμένη Τετάρτη να δηλώνει περήφανος ότι η «συμφωνία κυρίων» που έκανε… (Πηγή: www.documentonews.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.