Όπως γνωρίζουμε, δεν υπάρχει δωρεάν γεύμα. Είναι ένα κόλπο του μάρκετινγκ για αύξηση των πωλήσεων στα ταχυφαγεία. Φαίνεται ότι δεν υπάρχει ούτε το φόρεμα των 10 ευρώ. Μέσα από την εκπομπή Shein: Untold του βρετανικού Channel 4, που διερεύνησε το ανθρώπινο και περιβαλλοντικό κόστος της γρήγορης μόδας, του συγκεκριμένου brand, το διαπιστώσαμε –όχι ότι δεν το γνωρίζαμε, όμως. Έτσι, ίσως κάποιοι πελάτες να ξανασκεφτούν πριν κάνουν κλικ στο κουμπί «προσθήκη στο καλάθι».
Ο κινεζικός γίγαντας Shein έχει γίνει ένα παγκόσμιο success story τα τελευταία χρόνια, αποτελώντας την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα γρήγορης μόδας στον πλανήτη. Η αξία της αποτιμάται πλέον στα 84… (Πηγή: www.in.gr)