Focus Bari: Tο «phygital» προφίλ των Ελλήνων καταναλωτών

(Πηγή: www.cnn.gr)

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο 2022 σε ένα δείγμα 700 ατόμων απ’ όλη την Ελλάδα, το οποίο ανήκει τις ηλικιακές κατηγορίες 16-74 ετών pixabay

Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν σημαίνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν σταματήσει να πραγματοποιούν αγορές στα φυσικά καταστήματα. Ταυτόχρονα, όμως, οι Έλληνες καταναλωτές θέλουν να χρησιμοποιούν τόσο τα φυσικά όσο και τα online κανάλια πωλήσεων ανάλογα με τις ανάγκες τους και να αξιοποιούν τα πλεονεκτήματα τους προκειμένου να έχουν μία καλύτερη εμπειρία.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας που πραγματοποίησε η Focus Bari σε συνεργασία με την Plushost, μια από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στο… Πηγή (Πηγή: www.cnn.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.