Ουρές για ραντεβού στην τράπεζα – Ποιες συναλλαγές δεν γίνονται ηλεκτρονικά

(Πηγή: seleo.gr)

Βασικές ελλείψεις παρουσιάζουν οι τράπεζες στα ψηφιακά προϊόντα τους, με αποτέλεσμα η επίσκεψη στο κατάστημα να αποτελεί -ακόμα- αναγκαίο “κακό” για τον μεγαλύτερο αριθμό των τραπεζικών εργασιών.

Όπως παραδέχεται στο Capital.gr υψηλόβαθμο στέλεχος συστημικής τράπεζας “υπάρχουν πολλά ακόμη που πρέπει να γίνουν, ιδίως σε επίπεδο πωλήσεων και after sales υπηρεσιών. Χρειάζεται πολλή δουλειά από την πλευρά των τραπεζών ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας ψηφιακά όσες υπηρεσίες παρέχονται στα φυσικά καταστήματα”.

Επισημαίνει, πάντως, ότι σε επίπεδο καθημερινών συναλλαγών όπως πληρωμές λογαριασμών, μεταφορές και εμβάσματα η διείσδυση των ψηφιακών καναλιών ξεπερνά το 90%, αγγίζοντας σε αρκετές περιπτώσεις ακόμη και το 97%.

Τα τελευταία χρόνια,… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.