
(Πηγή: www.iefimerida.gr)
Οι δημιουργοί περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ιδιαίτερα στο TikTok συμβουλεύουν όλο και περισσότερο τους ακολούθους τους κατά των ακριβών αγορών.
Όλο και περισσότεροι δημιουργοί περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απορρίπτουν την παραδοσιακή κουλτούρα των influencers και γίνονται αντ’ αυτού «deinfluencers», σύμφωνα με τους ειδικούς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Οι influencers ιστορικά πωλούσαν κάτι στους χρήστες. Είτε πρόκειται για το νεότερο trendy λιπγκλός είτε για το viral «it» φόρεμα, τα προϊόντα -που συχνά διατίθενται με έκπτωση, χρησιμοποιώντας τους ειδικούς κωδικούς των influencers- θεωρούνται ότι παρέχουν έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής, έναν τρόπο που είναι αισθητικά ευχάριστος και σύμφωνος με την τάση.
Ωστόσο, ένα… Πηγή (Πηγή: www.iefimerida.gr)