Χωρίς σύγχρονο σύστημα ελέγχου το 30% του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα

(Πηγή: seleo.gr)

Μόνο η τύχη έσωσε όσους από τους 356 επιβάτες και πληρώματα που είχαν την ατυχία να ταξιδεύουν με τις μοιραίες αμαξοστοιχίες.

Διότι, κατ’ αρχήν, οι δυνάμεις που ασκούνται στο ανθρώπινο σώμα τη στιγμή μιας σύγκρουσης οχημάτων που κινούνται με τις ταχύτητες των συγκεκριμένων συρμών στα Τέμπη είναι τόσο μεγάλες ώστε αφήνουν ελάχιστα περιθώρια επιβίωσης. Ενδεικτικά, αν υποθέσουμε ότι ένα ΙΧ αυτοκίνητο -δηλαδή ένα κινούμενο μέσον με ένα κλάσμα από τη μάζα του τρένου- προσκρούσει σε ένα άλλο κινητό ή ακίνητο σώμα ενώ κινείται με ταχύτητα 160 χλμ/ώρα, ένας επιβάτης βάρους 70 κιλών υφίσταται στιγμιαία πίεση που ισοδυναμεί με 176,2 τόνους.

Στην περίπτωση… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.