Σούπερ μάρκετ: Σε ποια προϊόντα βάζουν «φρένο» και με ποια γεμίζουν το καλάθι οι Έλληνες

(Πηγή: seleo.gr)

Πτώση της τάξεως του 1,3% καταγράφεται στον όγκο πωλήσεων των σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023 σε σχέση με πέρσι, με τη μέση ανατίμηση στα προϊόντα την ίδια συγκρινόμενη περίοδο, να φτάνει το 10%.

Tα είδη προσωπικής υγιεινής αποτελούν τη μοναδική μεγάλη κατηγορία με αύξηση σε όγκο με 2,5%, σε αντίθεση με τα τρόφιμα και τα είδη φροντίδας σπιτιού που εμφανίζουν πτώση 1,8% και 0,9% αντίστοιχα, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Circana (πρώην IRI).

Πτώση της τάξεως του 1,3% καταγράφεται στον όγκο πωλήσεων των σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2023 σε σχέση με πέρσι, με τη μέση ανατίμηση στα… Πηγή (Πηγή: seleo.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.