Εκλογές 2023: Τι λειτούργησε και τι όχι στις καμπάνιες των κομμάτων – Πού οφείλεται το 40% της ΝΔ

(Πηγή: www.enikos.gr)

Εκλογές 2023: Τι λειτούργησε και τι όχι στις καμπάνιες των κομμάτων – Πού οφείλεται το 40% της ΝΔ

του Μίλτου Σακελλάρη

«Η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ ήταν πολύ μουντή. Παρουσίαζε μία Ελλάδα που τίποτα δεν δουλεύει. Πολύς αρνητισμός. Μετά την πανδημία ο κόσμος δεν θέλει αρνητικά πράγματα. Θέλει να είναι αισιόδοξος. Έχει αλλάξει πολύ. Δεν θέλει τη μιζέρια του. Θέλει να πηγαίνει μόνιμα μπροστά», ανέφερε αρχικά για την επικοινωνιακή τακτική που επέλεξαν στην Κουμουνδούρου.

Στο ερώτημα πώς και γιατί η ΝΔ πήγε στο 40% η απάντηση του συμβούλου επικοινωνίας ήταν η εξής: «Άλλο το τι συζητάγαμε στα καφενεία και άλλο τι έλεγαν στους δημοσκόπους…. Πηγή (Πηγή: www.enikos.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.