Οι σταθμοί, το «υπερόπλο» των social media και η εκτίναξη του Κασσελάκη μέσα σε 21 ημέρες

(Πηγή: www.in.gr)

Πέρασαν 21 μέρες από τις 29 Αυγούστου από τη στιγμή που ο Στέφανος Κασσελάκης τάραξε τα λιμνάζοντα -εσωκομματικά- νερά του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του για την προεδρία του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης μέσω των social media -βασικό στοιχείο της επικοινωνίας του με το κοινό του από εκείνη τη στιγμή και έπειτα, κατά τα πρότυπα ξένων πολιτικών.

Όμως, το φαβορί για την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ μετά και τις εσωκομματικές εκλογές, είχε φροντίσει να κάνει από νωρίς αισθητή την παρουσία του στην ελληνική πολιτική σκηνή. Ήταν υποψήφιος ως ομογενής στην 9η θέση στο Επικρατείας του κόμματος, έδωσε τη μάχη και στις… Πηγή (Πηγή: www.in.gr)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.