(Πηγή: www.newsauto.gr)
Το μεσαίο pickup της ιαπωνικής μάρκας αποκτάει ήπια υβριδική υποβοήθηση για βελτίωση της απόδοσης και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Μπορεί η Isuzu να εργάζεται πάνω σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό D-Max, ωστόσο πριν δούμε αυτό, αποφάσισε να εξοπλίσει το παρόν μοντέλο με υβριδική υποβοήθηση.
Τουλάχιστον όσον αφορά στην Ταϊλάνδη, όπου η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως το D-Max με τον turbo diesel αποκτάει mild-hybrid σύστημα 48V. Γεγονός που μεταφράζεται σε βελτίωση της απόδοσης και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Ο ήπια υβριδικός turbo diesel των 2,2 λίτρων με την κωδική ονομασία RZ4F αποδίδει πλέον 163 ίππους και 400 Nm. Η Isuzu αναφέρει ότι είναι πιο ήσυχος, η καύση… Πηγή (Πηγή: www.newsauto.gr)