Οι δύο όψεις της τεχνητής νοημοσύνης στα πανεπιστήμια

Χρήσιμο εκπαιδευτικό εργαλείο ή ένα σύγχρονο ψηφιακό «λυσάρι» και «σκονάκι»; Είναι γεγονός ότι η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) έχει υιοθετηθεί ευρέως από την πανεπιστημιακή κοινότητα. Ταυτόχρονα, όμως, προκαλεί σκεπτικισμό ως προς τα πιθανά οφέλη αλλά και τους ενδεχόμενους κινδύνους από τη μη ορθολογική χρήση των δυνατοτήτων που προσφέρει. Μία από αυτές είναι και η δυνατότητα συγγραφής μιας πανεπιστημιακής εργασίας σε ελάχιστο χρόνο και με «εγγυημένο» αποτέλεσμα, γεγονός που προκαλεί ανακούφιση σε ορισμένους φοιτητές, αλλά και «πονοκέφαλο» στους καθηγητές τους. Οπως, ωστόσο, υπενθυμίζει στα «ΝΕΑ» ο Ανδρέας Φλώρος, καθηγητής Μηχανικής Ηχου και πρύτανης Ιονίου Πανεπιστημίου, «μην ξεχνάτε ότι και πριν… (Πηγή: www.tanea.gr)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *